2 شبستان مسجد مقدس جمکران از فردا بازگشایی می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از بازگشایی 2 شبستان امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) در مسجد مقدس جمکران از فردا اطلاع داد.

2 شبستان مسجد مقدس جمکران از فردا بازگشایی می گردد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، محمدرضا قدیر عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در سالن جلسات استانداری قم برگزار گردید، به بازگشایی دوباره امکان مذهبی مانند مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه (س) اشاره نمود و گفت: 2 شبستان امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) در حال آماده سازی برای استفاده از زائران است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از بازگشایی این دو شبستان از فردا اطلاع داد و گفت: خدام آموزش های لازم را دیده و کلیه مهر ها و کتب ادعیه نیز تا اطلاع ثانویه جمع آوری شده و مردم باید از وسایل شخصی استفاده نمایند.

قدیر رعایت پروتکل های بهداشتی مانند حفظ فاصله گذاری اجتماعی و تعویض روزانه فرش ها را در امکان مذهبی لازم دانست و تأکید کرد: باید همه خدام آموزش های لازم را دیده و از توزیع هرگونه نذورات جلوگیری نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در سرانجام به بازگشایی چهار بازار روز نیز اشاره و توضیح داد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته چهار روز بازار با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حذف مشاغل پرخطر به زودی بازگشایی می گردد.

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 97154

به "2 شبستان مسجد مقدس جمکران از فردا بازگشایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 شبستان مسجد مقدس جمکران از فردا بازگشایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید