گوشی های پرچم دار سری آنر 50 احتمالا یک ماه دیگر رونمایی می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، با توجه به تیزری که به تازگی منتشر شده، گویا آنر میخواهد در ماه مه (11 اردیبهشت - 11 خرداد) از گوشی های سری آنر 50 رونمایی کند.

گوشی های پرچم دار سری آنر 50 احتمالا یک ماه دیگر رونمایی می شوند

آنر بعد از سال ها فعالیت به عنوان یکی از محبوب ترین و باکیفیت ترین زیرمجموعه های هواوی، از این شرکت چینی جدا شد و اکنون به صورت مستقل مشغول ساخت گوشی هوشمند است. تصمیم این شرکت مبنی بر جدایی از هواوی شاید ریسک زیادی را به همراه داشت اما حداقل باعث شد آنر بتواند گوشی های خود را مجهز به سیستم عامل اندروید و ضمانت دریافت به روزرسانی رسمی از سوی گوگل راهی بازار کند. هدف از قطع همکاری هم همین بوده.

آنر اوایل سال جاری از گوشی V40 به عنوان اولین پرچم دار دوره استقلال خود رونمایی کرد. این گوشی به پردازنده 7 نانومتری و نسبتا قدیمی +Dimensity 1000 مجهز شده که اگرچه قدرتمند است اما به اندازه ای نیست که آن را رقیبی برای اسنپدراگون 888 و اگزینوس 2100 به حساب بیاوریم. بنابراین آنر V40 علی رغم بهره مندی از امکانات و قابلیت های جذاب، در حد و اندازه های پرچم داران سال 2021 نبود و فقط هم در کشور چین در دسترس نهاده شد.

با این حال انتظار داشتیم دومین رونمایی که از شرکت چینی می بینیم، مربوط به مدل جهانی این گوشی باشد اما انگار این اتفاق رخ نخواهد داد. این طور که گفته می گردد، آنر میخواهد مستقیما از 40 به 50 رفته و محصولی را با این شماره در ماه مه (ماه آینده) راهی بازار کند. این خبر را از تیزری که در رابطه با برنامه آینده آنر منتشر شده دریافت کردیم اما باید به این نکته هم اشاره کنیم که این تیزر رسما توسط آنر منتشر نشد.

آنچه در این تیزر دیده می گردد، دو ماژول دایره ای شکل نسبتا عظیم را نشان می دهد که میزبان دوربین های گوشی هستند. گویا ماژول عظیمی را باید روی پنل پشتی این گوشی ببینیم که درون آن دو دایره قرار می گیرند. در دایره اول یک دوربین، یعنی دوربین اصلی و در دایره دوم هم احتمالا 2 دوربین تعبیه می شوند. کاملا مشابه آنچه که در تصاویر مربوط به طراحی هواوی P50 دیده بودیم.

البته پیش از این، طراحی آنر 50 هم منتشر شده بود که یک چیز جالب را به نمایش گذاشته بود. به نظر می رسد دور این دوربین یک حلقه وجود دارد که معین نیست آیا لنز مغناطیسی است که به دوربین می چسبد یا کاربرد دیگری دارد. اگر لنز باشد، منطقی تر است چون در حلقه بالا تنها یک ماژول وجود دارد و لنز هم باید در مرکز آن قرار بگیرد.

در رابطه با معینات دوربین این گوشی هنوز خبری منتشر نشده و نمی دانیم آنر چه برنامه ای برای این گوشی خود در زمینه عکاسی و فیلم برداری تدارک دیده. با این حال سؤالی که پیش می آید این است که چرا تا این اندازه بین طراحی این گوشی و آنر V40 تفاوت وجود دارد؟ جالب اینجاست طراحی آن تا حدی شبیه به آنر V40 لایت است اما باز هم تفاوت زیادی با هم دارند. شما عزیزان می توانید در زیر، تصاویر غیر رسمی از هواوی P50 و تصاویر رسمی آنر V40 و V40 لایت را با یکدیگر مقایسه کنید.

بدیهی است هنوز باید سؤالات زیادی در رابطه با گوشی آنر 50 در سر داشته باشیم اما خوشبختانه چون حدود یک ماه دیگر باید شاهد رونمایی رسمی آن باشیم، انتظار می رود طی یکی دو هفته آینده خبرهای بیشتری پیرامون این محصول شرکت چینی منتشر گردد.

منبع: GSMArena

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 145277

به "گوشی های پرچم دار سری آنر 50 احتمالا یک ماه دیگر رونمایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های پرچم دار سری آنر 50 احتمالا یک ماه دیگر رونمایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید