کشف جام های مسی از مخفیگاه مالخر لوازم خودرو در جنوب تهران

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس کلانتری 125 یوسف آباد از کشف بیش از یک میلیارد تومان اموال مسروقه لوازم داخل خودرو از جمله جام های مسی از مخفیگاه مالخری در محله مولوی اطلاع داد.

کشف جام های مسی از مخفیگاه مالخر لوازم خودرو در جنوب تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، حسین مافی رئیس کلانتری 125 یوسف آباد گفت: پس از دستگیری یکی از سارقان لوازم خودرو در محدوده یوسف آباد و در خیابان دنیا آرا، متهم به همدستی با سه نفر از دوستان خود در بحث سرقت لوازم خودرو و کارگاه های ساختمانی اعتراف کرد.

وی اضافه نمود: پس از اعترافات متهم، دستگیری همدستان وی و همچنین مالخری که با این متهمان در ارتباط بود، در دستور کار ماموران عملیات کلانتری نهاده شد.

مافی با بیان اینکه در آنالیز های اولیه معین شد که متهم اصلی پرونده حدود 6 ماه است که لوازم خودرو و کارگاه های ساختمانی را به سرقت برده است، گفت: در آنالیز های اجرا شده معین شد که متهم اموال مسروقه را به مالخری در محدوده مولوی به فروش رسانده است.

وی اضافه نمود: پس از دریافت معینات مالخر و مخفیگاه وی و همچنین اخذ نیابت قضایی، ماموران عملیات کلانتری یوسف آباد در عملیاتی ضربتی پیروز به دستگیری وی شدند.

رئیس کلانتری 125 یوسف آباد با بیان اینکه مالخر دستگیر شده حدوداً 50 ساله است، اظهار کرد: در بازرسی از منزل مسکونی متهم، اموال سرقتی زیادی که مربوط به لوازم داخل خودرو و کارگاه های ساختمانی است کشف شد.

وی با بیان انتقال اموال مکشوفه به مقر کلانتری، اضافه نمود: ارزش اقتصادی اموال مسروقه که از مخفیگاه مالخر کشف شده، ده میلیارد ریال است.

به گفته مافی اموال مسروقه کشف شده از مخفیگاه مالخر، 30 دستگاه تلفن همراه، حدود 50 قلم ابزار و آلات مربوط به کارگاه های ساختمانی از قبیل: اره برقی، دریل، سنگ فرز، هیلتی و دیگر اموال مرتبط به کارگاه های ساختمانی است.

وی اضافه نمود: از مالخر دستگیر شده حدود 40 دستگاه ضبط و پخش خودرو، 10 عدد طاقچه خودرو و باند، تعداد قابل توجهی زنجیر چرخ، زاپاس لاستیک خودرو، جک و آچار چرخ کشف شده است.

رئیس کلانتری 125 یوسف آباد گفت: در بین اموال مکشوفه، تعدادی جام های مسی مربوط به دکورهای منازل مسکونی نیز کشف شد که این موضوع باعث شد تا متهم اصلی پرونده به یک فقره سرقت از منازل شهروندان اعتراف کند.

4076/پ

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 91104

به "کشف جام های مسی از مخفیگاه مالخر لوازم خودرو در جنوب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف جام های مسی از مخفیگاه مالخر لوازم خودرو در جنوب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید