چرا مشاغل کوچک، کم ریسک نیستند؟

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/خوزستان مدیرگروه بیماری های عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به تاثیر بازگشایی مشاغل در ابتلا به کرونا، گفت: اگر بازگشایی مشاغل، هدفمند و با دقت صورت می گرفت و با ریسک کمتری فعال می شدند؛ قطعا شرایط بهتر بود.

چرا مشاغل کوچک، کم ریسک نیستند؟

دکتر سید محمد علوی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: متاسفانه بازگشایی مشاغل، هدفمند انجام نشده است. اگر بازگشایی مشاغل، هدفمند و با دقت صورت می گرفت و با ریسک کمتری فعال می شدند، قطعا شرایط بهتر بود.

وی افزود: در حال حاضر برخی مشاغل مانند خرده کاسبان به عنوان مشاغل کم ریسک در نظر گرفته شده اند در حالی که در این مشاغل، مردم در محیط کوچکی حضور پیدا می کنند و اگر در چنین محیط کوچکی یک نفر مبتلا به ویروس باشد، همه افراد حاضر در محل را مبتلا می کند.

مدیرگروه بیماری های عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: بنابراین نمی توانیم بگوییم این مشاغل به دلیل اینکه مشاغل کوچکی هستند، کم ریسک هستند و همه این مسائل بستگی به نوع مواجهه با بیماران دارد.

علوی افزود: طبق بررسی اپیدمیولوژیست ها در تهران، موارد زیادی از انتقال بیماری در فروشگاه های کوچک و خرده کارها رخ داده است.

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 85417

به "چرا مشاغل کوچک، کم ریسک نیستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا مشاغل کوچک، کم ریسک نیستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید