پیشرفت 55 درصدی پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه نمایشگاه ها محل ایده پردازی و محل مبادله کالا است، گفت: پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان با 55 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

پیشرفت 55 درصدی پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، علی یارمحمدیان عصر دیروز (چهارشنبه) در نشست خبری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته اصفهان، اظهار کرد: شرکت نمایشگاه های اصفهان علاوه بر نمایشگاه های داخلی، برگزارکننده نمایشگاه های خارجی است.

وی به آخرین وضعیت پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان اشاره و اظهار کرد: این پروژه تاکنون 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم طی سال های آینده نمایشگاه سنگ در آن محل افتتاح و برپا گردد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان همچنین در مورد برپایی پانزدهمین نمایشگاه سنگ اصفهان، اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از 70 شرکت داخلی و خارجی در فضایی به مساحت 8000 مترمربع حضور دارند.

وی با بیان اینکه امروز به واسطه تحریم ها کشور در شرایط خاص مالی به سر می برد، تاکید نمود: با این وجود به همت فعالان صنعت سنگ سراسر کشور، این نمایشگاه در حوزه های مختلف سنگ کوپ، خام، ماشین آلات و تجهیزات صنعت سنگ برگزار می گردد.

یارمحمدیان با اعتقاد بر اینکه در فضای نمایشگاهی به بیش از 70 درصد خواسته های مشتریان پی می بریم، اضافه نمود: در نمایشگاه ها شاهد عرضه توانمندی ها، سوابق، پتانسیل های صنایع مختلف به مخاطبان هستیم.

وی توضیح داد: نمایشگاه ها محل ایده پردازی و محل مبادله کالا است و در این فضا می توانیم فراوری را پشتیبانی کنیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه برپایی نمایشگاه سنگ یاری کننده توسعه صادرات غیرنفتی است، گفت: البته باید به واحدهای فراوری سنگ آموزش لازم را برای حضور در نمایشگاه ها داد تا در نهایت منجر به افزایش و رونق فراوری در کشور گردد.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21860

به "پیشرفت 55 درصدی پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت 55 درصدی پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید