واکنش آذری به تغییر موضع برخی از مدیرعاملان نسبت به اصلاح اساسنامه فدراسیون

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/خوزستان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره تغییر موضع مدیرعامل باشگاه نفت آبادان و گل گهر سیرجان پس از امضای نامه اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال، گفت: افراد باید پای امضا خود بایستند و این که بعد پشیمان می شوند، زشت است.

واکنش آذری به تغییر موضع برخی از مدیرعاملان نسبت به اصلاح اساسنامه فدراسیون

سعید آذری در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص تغییر موضع مدیرعامل باشگاه نفت آبادان و گل گهر سیرجان پس از امضای نامه اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال، اظهارکرد: افراد باید پای امضا خود بایستند و این که بعد پشیمان می شوند، زشت است. این نشان می دهد جامعه فوتبال ما هیچ علاقه ای به ایجاد تحول ندارد؛ یکی به دنبال این است که 120 هزار دلار خود را از فدراسیون بگیرد و یکی می خواهد تیمش به لیگ یک سقوط نکند و این ها دغدغه ما هستند و تا وقتی این ها دغدغه ما باشند، فوتبال در ایران پیشرفت نخواهد کرد.

وی ادامه داد: این که این افراد پشیمان شده اند، اشکالی ندارد زیرا طی پنج روز، امضای 10 نفر دیگر را جایگزین امضا مدیرعاملان صنعت نفت آبادان و گل گهر خواهیم کرد و این کاری ندارد. مواضع ما همان مواضع قبلی است و این که اکنون این آقایان پشیمان شده اند نیز باید به صورت رسمی نامه ای به شکوری، دبیرکل فدراسیون فوتبال ارسال کنند و بگویند که اشتباه کردیم که امضا کردیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بیان نمود: برای جمع کردن امضا نیز برهه زمانی خاصی تعیین نشده است و ما نگران این موضوع نیستیم. نگران این هستیم که با این اساسنامه، دیگر خون جدیدی در رگ های فوتبال کشور جریان پیدا نمی کند.

وی خاطر نشان کرد: هر کسی که در این فوتبال حضور دارد، اهدافش متفاوت است؛ یکسری اهداف شان پیش چشم شان است و یکسری آینده و توسعه فوتبال را نگاه می کنند و نمی شود به کسی خرده گرفت. مدیرعامل گل گهر فکر می کند با امضای نامه اصلاح اساسنامه، کار اشتباهی را انجام داده است و اگر درخواست خود را اصلاح نکند، تیمش را به لیگ یک می برند و این ترس نیز باعث می شود که درخواست خود را پس بگیرد.

آذری افزود: وقتی خواستیم این کار را انجام دهیم، از من پرسیدند که آیا کسی این نامه را امضا می کند؟ من هم گفتم به دنبال 9 مرد برای امضای این نامه هستم. به هر حال کسی که به امضای خود متعهد نیست، تعیین است که در چه حیطه ای قدم برمی دارد.

وی گفت: البته از این افراد دلخور نیستم و فقط می گویم که این افراد با این روشِ مدیریت کردن در ورزشی مانند فوتبال، ممکن است که در کوتاه مدت میز و صندلی های شان را حفظ کنند، اما در درازمدت این افراد حذف شده و می فرایند. ما باید کاری کنیم که اسم مان ماندگار شود.

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 74373

به "واکنش آذری به تغییر موضع برخی از مدیرعاملان نسبت به اصلاح اساسنامه فدراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش آذری به تغییر موضع برخی از مدیرعاملان نسبت به اصلاح اساسنامه فدراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید