همایش انجمن مطالعات برنامه درسی 28 و 29 آبان در دانشگاه تهران برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، هفدهمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی به صورت مجازی روز های 28 و 29 آبان ماه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

همایش انجمن مطالعات برنامه درسی 28 و 29 آبان در دانشگاه تهران برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، انجمن مطالعات برنامه درسی ایران سال جاری نیز همچون دوره­ های قبل، گوشه ای از نظام آموزشی ایرانی را به نقد و آنالیز گذاشته و این بار نیز در محفلی علمی و تربیتی، گامی رو به جلو را با هدف بهبود و ارتقای کیفی برنامه های درسی مدارس برداشته و هفدهمین همایش سالانه خود را با همکاری دانشگاه تهران به آنالیز چالش ها و چشم­ انداز های ایرانی و جهانی برنامه درسی اختصاص داده است.

هفدهمین همایش سالانه انجمن مطالعات برنامه درسی ایران در حالی برگزار می شود که کرونا به عظیم ترین چالش پیش روی جوامع امروز در اغلب زمینه­ ها بدل گشته و نظام آموزشی ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و لذا بنابر شرایط موجود و البته با در نظر دریافت سطح کیفی مطلوب و امکان دسترسی عموم به موضوعات و مطالب مطرح شده، به صورت مجازی و غیرحضوری در روز های چهارشنبه و پنجشنبه، 28 و 29 آبان ماه به همت دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار می شود.

گفتنی است که شرکت در این همایش برای عموم آزاد و رایگان بوده و به وسیله لینک ذیل https://bayan.ut.ac.ir/live/wAekw قابل دسترسی است. همچنین شرکت­ کنندگانی که متقاضی دریافت گواهی حضور در همایش هستند نیز می توانند با مراجعه به سامانه همایش به آدرس cms.icsa.org.ir و پرداخت هزینه تا تاریخ 26 آبان ماه، نسبت به ثبت درخواست صدور گواهی حضور اقدام کنند.

گروه های هدف همایش نیز شامل تمامی آموزگاران، مدیران و معاونین مدارس، دانشجومعلمان، دانشجویان، پژوهش­گران و اساتید محترم دانشگاه های سراسر کشور است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 119303

به "همایش انجمن مطالعات برنامه درسی 28 و 29 آبان در دانشگاه تهران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش انجمن مطالعات برنامه درسی 28 و 29 آبان در دانشگاه تهران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید