نوروز را با میهمانان ویژه برگزار می کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، مجید افشاری به عنوان مجری سومین فصل برنامه شما و آی فیلم گفت: قرار است میهمان هایی در برنامه حضور پیدا نمایند که سابقه اجرا و نقش آفرینی کمدی را داشته باشند.

نوروز را با میهمانان ویژه برگزار می کنیم

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مجید افشاری مجری فصل سوم برنامه شما و آی فیلم است؛ برنامه ای که برای تعامل دو سویه و ارتباط گیری مستقیم و بی واسطه با مخاطبان این شبکه است. در این برنامه نظرات مخاطبان شبکه آی فیلم شنیده می گردد، عکس ها و ویدیوهای ارسالی آنها در معرض دید سایر بینندگان قرار می گیرد و به برنامه های در حال پخش از این شبکه پرداخته می گردد.

شما و آی فیلم در هر قسمت آیتم هایی درباره یک موضوع خاص دارد و به اخبار و حواشی هنرمندان در طول یک هفته می پردازد. این برنامه روزهای سه شنبه ساعت 23 و 30 دقیقه با اجرای افشاری مهمان خانه آی فیلمی ها می گردد و بازپخش آن نیز ساعت 7 و 30 دقیقه چهارشنبه است. هم اکنون فصل سوم این برنامه روی آنتن است؛ مجید افشار اعتقاد دارد که اگر بودجه شما و آی فیلم تأمین گردد می تواند به یکی از برنامه های شاخص این شبکه و حتی تلویزیون تبدیل گردد. ساختن چنین برنامه ای با بودجه ای محدود و استودیویی کوچک واقعاً ارزشمند است. اگر مسائل بودجه ای برنامه مرتفع گردد این میزان رضایتمندی بالاتر هم خواهد رفت.

وی در پاسخ به این سؤال که برنامه شما و آی فیلم برنامه ای تعاملی است. به عنوان مجری چه راهکارهایی را در پیش می گیرید تا مخاطب با شما و برنامه احساس صمیمیت کند، تأکید کرد: من قبلاً کمدین بوده ام؛ مردم مرا در کوچه و خیابان که می بینند ناخودآگاه می خندند. این خودش تا حدی به ایجاد صمیمیت یاری می نماید. مردم معمولاً با یک کمدین احساس صمیمیت بیشتری می نمایند تا بازیگری که بیشتر نقش های جدی بازی نموده است. این فاکتور، به برقراری رابطه صمیمانه یاری می نماید. با این حال، با اقداماتی مثل برگزاری مسابقه و اهدای جوایز یا اجرا در حضور تماشاگران، می توان صمیمیت و ارتباط دوسویه با مخاطب را افزایش داد و به برنامه جذابیت بیشتری بخشید.

وی در مورد جدی دریافت اجرا، گفت: با برنامه های دیگر هم برای کار اجرا صحبت هایی را داشته ام. با شبکه آی فیلم هم قرار است برای اجرای برنامه ای شاد و متفاوت همکاری داشته باشم. پیشنهادات دیگری هم هست اما از آنجا که در حوزه های دیگر مانند نویسندگی نیز فعالیت دارم بیشتر از این نمی توانم برای کار اجرا وقت بگذارم.

افشار درباره نوروزی شدن ویژه برنامه شما و آی فیلم، توضیح داد: ان شاءالله برنامه با شکل و شمایلی متفاوت نسبت به طول سال، در ایام نوروز روی آنتن خواهد رفت. قرار است میهمان هایی در برنامه حضور پیدا نمایند که سابقه اجرا و نقش آفرینی کمدی را داشته باشند. با این میهمانان گفت و گوهای طنز محور و متفاوتی را خواهیم داشت. فکر می کنم برنامه کوچک اما جذابی گردد که مخاطب را تا سرانجام با خود همراه کند.

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 78013

به "نوروز را با میهمانان ویژه برگزار می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروز را با میهمانان ویژه برگزار می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید