موکب درمانی علوم پزشکی اهواز در کربلا به زائران اربعین خدمت رسانی می کند

به گزارش مجله سرگرمی، دبیر هیئت دانشجویی محبان اهل بیت(ع) دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: موکب درمانی این دانشگاه از 13 مهرماه در کربلا برپا شده و تا 26 همین ماه در این منطقه به زائران حسینی خدمت رسانی می کند.

موکب درمانی علوم پزشکی اهواز در کربلا به زائران اربعین خدمت رسانی می کند

سینا قربان پور، دبیر هیئت دانشجویی محبان اهل بیت (ع) دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در خصوص برپایی موکب دانشجویی در دانشگاه گفت: موکب دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از 13 مهرماه تا امروز، 16 مهرماه در کنار سلف برپا شد.

قربان پور اضافه کرد: در این موکب از دانشجویان دانشگاه پذیرایی شد و به معرفی هیئت دانشجویی محبان اهل بیت (ع) به دانشجویان پرداختیم.

دبیر هیئت دانشجویی محبان اهل بیت (ع) دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اضافه کرد: علاوه بر این، موکب درمانی دانشگاه از 13 مهرماه با همکاری کانون اردو های جهادی و گروه جهادی شهید بقایی دانشگاه در کربلا برپا شده و تا 26 همین ماه به فعالیتش در این منطقه ادامه می دهد.

وی با اشاره به اعزام کاروان پیاده روی دانشجویی به اربعین اظهار کرد: البته قرار است 220 دانشجوی خواهر دانشگاه در قالب کاروان پیاده روی دانشجویی از 18 مهرماه به مدت 5 روز به اربعین اعزام شوند و کاروان 170 نفره دانشجویان برادر از 22 مهرماه به مدت 6 روز به کربلا اعزام می شود.

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 50637

به "موکب درمانی علوم پزشکی اهواز در کربلا به زائران اربعین خدمت رسانی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موکب درمانی علوم پزشکی اهواز در کربلا به زائران اربعین خدمت رسانی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید