موزه ها مطابق پروتکل بهداشتی پذیرای مردم هستند

به گزارش مجله سرگرمی، محمد رضا کارگر مدیر کل موزه ها و اموال منقول تاریخی، اظهار کرد:در حال حاضر باتوجه به نظر ستاد کرونا موزه ها فعالیت خود را از روز بعد از عید فطر شروع نموده اند.

موزه ها مطابق پروتکل بهداشتی پذیرای مردم هستند

مدیر کل موزه ها و اموال منقول تاریخی در ادامه گفت: موزه ها از ساعت 9 صبح الی 19 عصر پذیرای مردم هستند و برای تمام موزه ها پروتکل های بهداشتی مطابق پروتکل سازمان بهداشت دنیای ارسال نموده ایم تا بر اساس آن شرایط را برای بازدید فراهم نمایند.

کارگر گفت: تا زمانی که واکسن این ویروس ناشناخته ساخته نشود شرایط به همین منوال برای ما باقی می ماند و باید سعی کنیم با رعایت اصول بهداشتی شرایط بهتری را فراهم کنیم. رابطان ما هم در موزه ها باید هشدار ها را جدی گرفته و نظارت کامل و صحیحی داشته باشند و شرایط اجرای پروتکل ها را فراهم نمایند.

او ادامه داد: بعضی با بازگشایی موزه ها مشکل دارند، اما به هر حال ما یک سازمان دولتی هستیم و مطابق نظر آن پیش می رویم. البته بیشتر کشور های دنیا هم بسیاری از مشاغل و کسب و کار هایشان را کم کم شروع نموده اند.

کارگر گفت: خوشبختانه تا حدودی امکانات و شرایط خوبی فراهم است و امیدواریم که بتوانیم با این شرایط بحرانی بهتر برخورد کنیم.

باشگاه خبرنگاران

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: گردشبان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 94331

به "موزه ها مطابق پروتکل بهداشتی پذیرای مردم هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه ها مطابق پروتکل بهداشتی پذیرای مردم هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید