مستندات فدراسیون کشتی در خصوص معرفی تهران به عنوان میزبان جام جهانی کشتی فرنگی

به گزارش مجله سرگرمی، فدراسیون کشتی توضیحاتی را در خصوص میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی به جهت تنویر افکار عمومی منتشر کرد.

مستندات فدراسیون کشتی در خصوص معرفی تهران به عنوان میزبان جام جهانی کشتی فرنگی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، توضیحات فدراسیون کشتی در خصوص معرفی میزبان جام جهانی 2019 کشتی فرنگی که شهر تهران به عنوان میزبان معرفی شده، به توضیح زیر است:

در تاریخ آبان 96 برابر با نوامبر 2017 رسول خادم رییس وقت فدراسیون کشتی در نامه ای تصویر آن ذیلا موجود است میزبانی تهران از جام جهانی 2019 کشتی فرنگی را در خواست کرده است:

متن نامه فوق: از ارسال مدارک مربوط به کاندیداتوری ایران برای جام جهانی آزاد و فرنگی 2019 تشکر می کنیم. همانطور که می دانید سال گذشته به دلیل تغییر شهر بعد از تخصیص این رویداد با مشکلاتی روبرو شدیم. بنابراین خواهشمندم نامه ای رسمی ارسال نمایید و تأیید فرمایید که این مسابقات در شهر تهران برگزار خواهد شد و نه شهری دیگر.

شش ماه بعد در تاریخ می 2018 مجددا رسول خادم رییس فدراسیون کشتی در نامه ای به اتحادیه جهانی کشتی، میزبانی تهران از جام جهانی کشتی فرنگی 2019 را تایید می کند.

در ادامه فرم تقاضای جام جهانی به امضاء رسول خادم رئیس وقت فدراسیون در زیر قابل مشاهده است:

در مهرماه سال گذشته (1397) دولت تورلی خانوف بازرس اتحادیه جهانی کشتی به منظور بازدید از شرایط میزبانی شهرهای تهران و مشهد برای جام جهانی کشتی فرنگی و آزاد 2019 به ایران سفر کرد که مستندات آن (خبر سایت رسمی فدراسیون کشتی و عکس های حضور تورلیخانوف در ایران) در زیر قابل مشاهده است:

با توجه به حضور آقای تورلیخانوف در ایران برای بازدید شهرهای تهران و مشهد، نکته مهم اینجاست که در عکس بالا مشاهده می گردد در سایت رسمی فدراسیون کشتی در تاریخ 16 مهرماه 97 رسما اعلام شده است که این بازدید برای مسابقات 2019 می باشد.

بعد از بازدید تورلی خانوف، در تاریخ 29 دی ماه 97 نامه ای توسط حمید بنی تمیم سرپرست موقت فدراسیون برای اتحادیه ارسال می گردد که برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی 2019 به میزبانی ایران و در شهر تهران تأیید می گردد. که تصویر آن در زیر قابل مشاهده است:

متن نامه فوق به توضیح زیر است:

جناب آقای ژان دانیل

فدراسیون کشتی ایران میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی 2019 میلادی در تاریخ (30 نوامبر و یک دسامبر) برابر 9 و 10 آذرماه 1398 در تهران را تأیید می کند. از همکاری شما کمال تشکر را داریم.

با احترام

حمید بنی تمیم

فدراسیون کشتی

بنی تمیم سرپرست سابق اما بدون توجه به تمام مکاتبات فوق در خاتمه تعطیلات نوروزی و در تاریخ 17 فروردین ماه امسال تصمیم گرفت تا در اقدامی عجیب طی قراردادی دور از تصور که به امضای وی و استاندار خوزستان رسید میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی را به صورت کامل به استان خوزستان واگذار نماید که مستندات آن در زیر قابل مشاهده است: (نکته قابل تأمل اینکه شهر میزبان در قرارداد مشخص نیست)

بعد از برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی در تاریخ 26 تیرماه 1398 علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در راستای حفظ پایبندی به قراردادهای حقوقی فدراسیون کشتی مخصوصا در راستای تکریم مردم قهرمان و شهید پرور خوزستان کلیه مقدمات لازم برای برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در ماهشهر را در دستور کار قرار داد و اتفاقا جلسات متعددی هم در این رابطه برگزار گردید و فدراسیون کشتی نیز به دنبال تغییر میزبانی این رقابت ها از تهران به خوزستان بود که متأسفانه علیرغم پیگیری های مکرر با اتحادیه جهانی کشتی، این موضوع مورد مخالفت اتحادیه نهاده شد چراکه مسئولان اتحادیه بر این اعتقاد بودند که میزبانی تهران برای جام جهانی، سال گذشته نهایی شده و غیر قابل تغییر می باشد. از سوی دیگر در صورت اصرار فدراسیون کشتی برای میزبانی شهری به جز تهران، این موضوع از سوی اتحادیه جهانی به منزله انصراف از جام جهانی تلقی می شد و فدراسیون کشتی متحمل جرایم دلاری از سوی این اتحادیه می شد.

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 54119

به "مستندات فدراسیون کشتی در خصوص معرفی تهران به عنوان میزبان جام جهانی کشتی فرنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستندات فدراسیون کشتی در خصوص معرفی تهران به عنوان میزبان جام جهانی کشتی فرنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید