محصول همکاری پارمیس و زبراسیا در نخستین نمایشگاه ایران ریتیل شو

به گزارش مجله سرگرمی، مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران از روز نهم تا دوازدهم آبان ماه سال جاری شاهد برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته است.

محصول همکاری پارمیس و زبراسیا در نخستین نمایشگاه ایران ریتیل شو

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام پارمیس، نمایشگاهی که به عنوان نخستین تجربه جدی در این زمینه می تواند در توسعه شبکه فروشگاه های زنجیره ای و صنعت خرده فروشی کشور، نقش موثری را ایفا نماید.

فناوری اطلاعات پارمیس و شرکت زبراسیا با مشارکت یکدیگر در اولین دوره از این نمایشگاه حضور پیدا نموده و راه چاره مشترکی را رونمایی خواهند کرد. پارمیس با راه چاره دانش بنیان خود با نام پارمیس 360 و مبتنی بر تکنولوژی RFID که توسط زبراسیا عرضه شده است در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

همکاری پارمیس و زبراسیا و ارائه محصولی مشترک مبتنی بر تکنولوژی RFID

شرکت زبراسیا از سال 1381 به صورت کاملا تخصصی در زمینه فن آوری های بارکد، RFID و POS فعالیت دارد. این شرکت همیشه کوشیده است تا به عنوان یک شرکت پیشرو در توسعه راه چارهها و سیستم های شناسایی اتوماتیک و جمع آوری داده ها، بهترین و کامل ترین مجموعه خدمات و محصولات تخصصی را در این زمینه، تامین و ارائه کند.

پارمیس 360 اولین راه چاره یکپارچه اقتصادی مالتی پلتفرم و مبتنی بر کلود در ایران است که امکان بهره برداری از سخت افزارهای مختلف با سیستم عامل های متنوع را در اختیار کاربر قرار داده و علاوه بر کاهش هزینه های سخت افزاری و نرم افزاری امکان دسترسی از هر مکان و در هر زمان را در اختیار کاربر و مدیران صنعت خرده فروشی قرار می دهد.

یکپارچگی پارمیس 360 با تکنولوژی RFID، توانسته است علاوه بر موارد ذکر شده، باعث افزایش عملکرد، امنیت و یکپارچگی خرده فروشی ها شود.

معرفی راه چاره مشترک در نخستین نمایشگاه صنعت خرده فروشی کشور

این نمایشگاه که در تقویم نمایشگاه های بین المللی نیز گنجانیده شده است، با اهدافی مانند انتقال تجربیات داخلی و بین المللی و همفکری پژوهشگران و دست اندرکاران صنعت مذکور و شرکت های فعال در این حوزه برگزار می شود که برگزارنمایندگان و شرکت نمایندگان در این رویداد به آن توجه ویژه ای دارند.

زمان برگزاری : 9 الی 12 آبان ماه 98

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران | سالن 5 | غرفه 11

RFID چیست؟

تصور کنید که وارد یک فروشگاه زنجیره ای شده اید و اقلام مورد احتیاج خود را داخل چرخ دستی قرار داده اید. صندوق دار با استفاده از بارکد باید تک تک اقلام داخل سبد را برداشته و اطلاعات آن را توسط بارکدخوان (Barcode Reader) یکی یکی به داخل رایانه وارد کند تا فاکتور اقلام انتخابی شما صادر شود. بسیاری از اوقات بدلیل آن که تعداد کالاهای خریداری شده بسیار زیاد می باشند؛ صف های طولانی در فروشگاه های زنجیره ای تشکیل می شود. گاهی اوقات نیز مخدوش شدن علائم بارکد، از خواندن اطلاعات جلوگیری می نماید، که این خود موجب مسائل بیشتری می شود. با این فناوری جدید یعنی RFID شما سبد کالای خود را برمی دارید و بدون اینکه مجبور به ایستادن در صف های طولانی شوید و یا حتی بدون اینکه مجبور باشید اقلام خریداری شده را به صندوقدار یا نگهبان نشان دهید، از در خارج می شوید.

چرا؟ چون شناسه روی کالا دیگر بارکد نیست بلکه از نوع RFID است و خودش با فرستان علائم رادیویی کلیه اطلاعات جاری خود از قبیل کدکالا، تعداد، قیمت، وزن، … را به کامپیوترهای موجود در درب های خروجی مخابره می نماید.

این شناسه ها دارای دو بخش تراشه و آنتن هستند و دارای عملکرد بسیار ساده ای می باشند؛ تراشه اطلاعات را به وسیله آنتن منتشر می نماید و حسگرهایی که در اطراف قرار دارند، این اطلاعات را دریافت می نمایند.

از جمله مهمترین محاسن این کاربرد کاهش سرقت یا دزدی و محاسبه سریع تر تعداد کالاهای موجود در انبار بدون احتیاج و یاری به نیروهای انسانی است.

تگ ها وسیله شناسایی متصل شده به کالایی است که ما می خواهیم آن را رد یابی کنیم و تگخوان ها وسایلی هستند که حضور تگ ها را در محیط تشخیص داده و اطلاعات ذخیره شده در آنها را بازیابی می نمایند.

با توجه به اینکه این سیستم ها بر مبنای تغییرات امواج مغناطیسی و یا فرکانس های رادیویی کار می نمایند، جهت تقویت سیگنال های موجود در محیط گاهی اوقات از آنتن (تقویت نماینده سیگنال) نیز استفاده می شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 56110

به "محصول همکاری پارمیس و زبراسیا در نخستین نمایشگاه ایران ریتیل شو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصول همکاری پارمیس و زبراسیا در نخستین نمایشگاه ایران ریتیل شو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید