شش مدال طلا، نقره و برنز در انتظار کاراته کاهای ایران

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، دومین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی سری A روز آدینه با حضور 1813 کاراته کا از 12 کشور به میزبانی ترکیه در شهر استانبول شروع شد که در روز نخست از میان نمایندگان پرتعداد کشورمان طراوت خاکسار، کاتای تیمی بانوان (پریسا رحمانی، مائده نصیری پی و مهری یزدانی)، مهدی قراری زاده و صالح اباذری به دیدار نهایی صعود کردند. مهدی خدابخشی و دیگر تیم کاتای بانوان (مظفری نژاد، حسینی نصب و صادقی) به دیدار رده بندی راه یافتند.

شش مدال طلا، نقره و برنز در انتظار کاراته کاهای ایران

در کاتای تیمی بانوان، تیم ایران دوراول امتیاز 23.28 را به ثبت رساند و سپس با کسب 24.6 در دوم راهی مبارزه پایانی شد تا روز یکشنبه برای کسب مدال با استرالیا دیدار کند. دیگر تیم ایران در این بخش امتیازات 23.8 و 23.28 را در دورهای اول و دوم کسب کرد و به عنوان تیم سوم به دیدار رده بندی رفت. این تیم روز یکشنبه برای کسب مدال برنز با تیم پرو دیدار می نماید.

در وزن 55- کیلوگرم، طراوت خاکسار با رجحان مقابل سیمونا زابورسکا از مقدونیه، گلمیرا اوسانوآ از قزاقستان، لائورن فورباتو از فرانسه، شیوری ناکامورا از ژاپن، الساندرا حسنی از کرواسی و جانا بیتس از آلمان راهی مبارزه پایانی شد. وی برای کسب مدال طلا روز یکشنبه برابر ژو ون از چین تایپه پیکار می نماید.

در وزن 84- کیلوگرم، مهدی قراری زاده روز یکشنبه برای کسب مدال طلا به دیدار آکتاش از ترکیه می رود. وی با رجحان مقابل میشل دورهام از استرالیا، دانیل دیانتته از بلژیک، مارسل بائن از آلمان، صمد گوک از ترکیه، ایوان وسیچ، آلوین کارال از کوزوو و آنتون ایساکائو از بلاروس به دیدار نهایی راه یافت.

در همین وزن، مهدی خدابخشی بعد از رجحان مقابل ر سپ گز از ترکیه، خاویر دلستال از اسپانیا، محمد الکتبی از مصر،؛ جولین شین از سوئیس، آلو ین کارال از کوزوو، برات جاکوپی مقدونیه و وی وو چون از چین تایپه، در نیمه نهایی نتیجه را به اوگور آکتاش از ترکیه واگذار کرد و به دیدار رده بندی راه یافت.

در وزن 84+ کیلوگرم، صالح اباذری هم با شکست همه رقبا به دیدار نهایی راه پیدا کرد تا روز یکشنبه برای کسب مدال طلا به مصاف گوگیتا آرکانیا از گرجستان برود. وی روز آدینه پس از رجحان مقابل آنجلا وسیچ از کرواسی، بوگدان تریکوز از صربستان، سیمونه مارینو از ایتالیا، صادق سنچولی از کشورمان، الکساندر کولوکوف از روسیه و ایمان سنچولی از ایرلند شمالی به دیدار فینال راه یافت.

فاطمه چالاکی، سارا بهمنیار، رزیتا علیپور، شیما آل سعدی، ابوالفضل شهرجردی، ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاد نیز با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند.

این دوره از رقابتها امروز در سایر اوزان پیگیری خواهد شد.

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 24139

به "شش مدال طلا، نقره و برنز در انتظار کاراته کاهای ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شش مدال طلا، نقره و برنز در انتظار کاراته کاهای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید