سرمربی ایرانی کاراته روسیه راهی مسکو می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگار مهر، بعد از گذشت چند ماه از شیوع بیماری کرونا در سطح دنیا و تدابیر شدید کشور روسیه برای مهار این ویروس که در پی آن ورود افراد با تابعیت های مختلف را ممنوع نموده بود، انتها این قانون برداشته تا حداقل مربیان خارجی شاغل در این کشور بتوانند راهی مسکو شوند.

سرمربی ایرانی کاراته روسیه راهی مسکو می گردد

حسین روحانی سرمربی ایرانی تیم ملی این کشور اواخر خردادماه راهی مسکو خواهد شد تا با شاگردان خود در تیم ملی روسیه تمرینات آمادگی را شروع کند.

وی با تائید این خبر به خبرنگار مهر گفت: طبق اطلاعی که به بنده دادند، پس از ورود افراد خارجی، دو هفته برنامه قرنطینه خواهند داشت، به همین دلیل من هم چنین شرایطی خواهم داشت و با توجه به اینکه فدراسیون جهانی هم بعضی برنامه ها را اعلام نموده، پس از ورود به مسکو، کار را شروع می کنیم.

روحانی ادامه داد: هنوز مشکل کرونا حل نشده، ولی زندگی در جریان است و نمی توان کل برنامه ها را مختل کرد. در واقع باید به زندگی در این شرایط عادت کنیم که اگر رعایت نکات بهداشتی با دقت بیشتری صورت گیرد، خطرات کم و کمتر می گردد. امیدوارم هر چه زودتر دانشمندان دارو یا واکسنی برای مهار این ویروس پیدا نمایند.

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 92632

به "سرمربی ایرانی کاراته روسیه راهی مسکو می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی ایرانی کاراته روسیه راهی مسکو می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید