زلاتان احتمال بازگشت به لیگ سوئد را تایید کرد

به گزارش مجله سرگرمی، زلاتان ابراهیموویچ با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود خاطرنشان کرد که محتمل است به سوئد برگردد و پیراهن تیم هاماربی را در لیگ این کشور بر تن کند.

زلاتان احتمال بازگشت به لیگ سوئد را تایید کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، این بازیکن 38 ساله که بازیکن آزاد به حساب می آید عکسی از پیراهن تیم هاماربی منتشر کرد که نام خودش روی آن نقش بسته بود. او صفحه رسمی این باشگاه را نیز روی این عکس تگ کرد اما هیچ توضیحی درباره این موضوع و معنای این پیغام نداد. پس از این اتفاق مدیر روابط عمومی باشگاه هاماربی قطعی شدن انتقال این بازیکن به صورت رسمی به این تیم را تکذیب نموده و گفت که هنوز قراردادی با این بازیکن امضا نشده و در صورتی که این اتفاق رخ داد به وسیله سایت رسمی این باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

ابراهیموویچ که فوتبال خود را در مالمو شروع کرد چند روز قبل پس از به انتها رسیدن مهلت قراردادش با لس آنجلس گلکسی تصمیم گرفت که لیگ فوتبال آمریکا را ترک نموده و بار دیگر به اروپا بازگردد. او به تیم هایی چون میلان، ناپولی، منچستریونایتد و تاتنهام لینک شده است اما هنوز تصمیم نهایی خود برای پیوستن به تیمی در پنجره جابجایی زمستانی را اعلام ننموده است.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 60697

به "زلاتان احتمال بازگشت به لیگ سوئد را تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلاتان احتمال بازگشت به لیگ سوئد را تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید