رکورد شکست ناپذیری تیم های ایرانی در آسیا همچنان پابرجاست

به گزارش مجله سرگرمی، تیم های ایران همچنان در آسیا قصد ندارند شکست بخورند و به فرایند درخشان خود ادامه می دهند.

رکورد شکست ناپذیری تیم های ایرانی در آسیا همچنان پابرجاست

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم های ایرانی همچنان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شکست ناپذیر هستند. شب گذشته پرسپولیس، فولاد و تراکتور آخرین بازی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خود را برگزار کردند که حاصل آن دو مساوی و یک پیروزی بود.

فولاد خوزستان در حالی که با یک گل مقابل النصر عربستان جلو بود، برد خود را با مساوی عوض کرد. تراکتور هم به سومین مساوی خود در این رقابت ها مقابل نیروی هوایی عراق دست پیدا کرد.

شاگردان یحیی گل محمدی در سوی دیگر پیروز شدند به سومین پیروزی متوالی خود مقابل گوای هند برسند.

نکته جالب اینجاست تا اینجای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تیم های ایرانی هنوز شکست نخورده اند. پرسپولیس پیروز شده برابر الوحده، الریان و گوای هند به سه پیروزی برسد تا با 9 امتیاز صدرنشین گروه E رقابت ها باشد.

سرخ پوشان تبریزی هم در این رقابت ها به سه مساوی مقابل پاختاکور، الشارجه امارات و نیروی هوایی عراق رسیدند. شاگردان رسول خطیبی با 3 امتیاز در حال حاضر در رتبه دوم جدول گروه B قرار دارند.

فولادی ها که در بازی پلی آف مقابل العین قدرت نمایی نموده و با 4 گل حریف را شکست دادند، در بازی های گروهی هم نمایش درخشانی داشتند. شاگردان جواد نکونام در گام اول مقابل السد به مساوی رسیدند و در بازی دوم الوحدات اردن را شکست دادند. بازی آخر با النصر هم با نتیجه مساوی به سرانجام رسید. فولاد خوزستان در حال حاضر با 5 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به النصر، در رتبه دوم گروه D قرار گرفته است.

آخرین نماینده فوتبال ایران هم استقلال است؛ استقلالی ها تا حالا دو ملاقات برابر الاهلی و الشرطه را برگزار کردند که حاصل آن 6 امتیاز بوده است. آبی های تهرانی امشب باید آخرین و حساس ترین بازی دور رفت مرحله گروهی خود را مقابل الدحیل برگزار نمایند. اگر شاگردان فرهاد مجیدی امشب هم شکست نخورند، رکورد جالبی از تیم های ایانی به جا خواهد ماند.

پرسپولیس، 3 بازی، 3 پیروزی

تراکتور، 3 بازی، 3 مساوی

فولاد، 3 بازی، 1 برد، 2 مساوی

استقلال، 2 بازی، 2 برد

زمانی که قرار بود بازی های لیگ قهرمانان آسیا شروع گردد، کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی رقابت ها را به تیم های ایرانی نداد و حتی جزیره گوا در هند را به ایران ترجیح داد، با این حال نتایج نمایندگان ایران تا اینجای کار درخشان بوده است.

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 142515

به "رکورد شکست ناپذیری تیم های ایرانی در آسیا همچنان پابرجاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد شکست ناپذیری تیم های ایرانی در آسیا همچنان پابرجاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید