در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ محکومیت 8 میلیارد تومانی واحدهای صنفی متخلف پایتخت، کشف گوشت قرمز فاسد در پل طبیعت

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران عملکرد دو ماهه گشت های سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران را تشریح کرد.

در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ محکومیت 8 میلیارد تومانی واحدهای صنفی متخلف پایتخت، کشف گوشت قرمز فاسد در پل طبیعت

بهروز طالبیان رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران در تبادل نظر با خبرنگار ، در مورد اقدامات گشت های سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران از 7 اسفند ماه سال 97 تا 9 فروردین ماه امسال، اظهار کرد: گشت های سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در دو مرحله اجرا شد.

وی اضافه کرد: به دستور وزیر دادگستری مرحله اول این گشت ها از 7 تا 29 اسفند 97 اجرا شد که در پی آن 206 اکیپ گشت تعزیرات، 601 واحد صنفی در سطح استان تهران را مورد بازرسی قرار دادند.

طالبیان با اشاره به شناسایی 103 واحد متخلف در استان تهران، توضیح داد: از 498 واحد صنفی بازرسی به عمل آمد که تعیین شد این واحدها بدون تخلف در حال خدمات دهی به شهروندان هستند، پس از ایراد 71 مورد تذکر به واحد های صنفی متخلف، در این راستا 730 پرونده تشکیل شد و متخلفان به پرداخت جریمه بیش از 7 میلیارد و 600 میلیون تومانی محکوم شدند.

وی در مورد فعالیت گشت تعزیرات حکومتی استان تهران از 29 اسفند تا امروز 9 فروردین ماه امسال گفت: در این مرحله از گشت ها 157 اکیپ گشت تعزیرات تشکیل شد که به دنبال آن از 1042 واحد بازرسی صورت گرفت.

رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به شناسایی 92 مورد تخلف از واحد های صنفی متخلف، اعلام کرد: پس از ایراد 25 مورد تذکر به واحد های صنفی متخلف، متخلفان به پرداخت مبلغ حدود یک میلیارد تومان محکوم شدند.

سازمان تعزیرات در سال 97 کدام میلیاردر ها را نقره داغ کرد؟/فروش بلیت چارتری هواپیما در نوروز ممنوع شد

وی درباره اقدامات گشت سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در ایام نوروز، اضافه کرد: بحث کنترل قیمت و نحوه عرضه گوشت مرغ در بازار در تعطیلات نوروزی از جمله اولویت های این سازمان بود، به همین منظور بازرسی از واحد های صنفی توزیع مرغ با قیمت تنظیم بازار را در دستور کار خود قرار دادیم.

طالبیان با بیان اینکه بازرسی از رستوران های بین راهی در اطراف تهران مانند مناطق کن، سولقان، فشم، لواسان و غیره را در دستور کار خود قرار دادیم، توضیح داد: آنالیز بازار میوه و توزیع آن با قیمت تنظیم بازار هم از نکات مد نظر ما در ایام تعطیل بود، همچنین در روز های آینده از مراکز ارائه کالا و خدمات، مکانیکی ها و مراکز ارائه خدمات خودرویی نیز بازرسی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه قیمت ثابت عرضه گوشت مرغ تنظیم بازار به مبلغ 11 هزار و 500 تومان است، اضافه کرد: فروش این محصول با قیمتی بیش از نرخ رسمی کشور تخلف است، لذا شهروندان با مشاهده هر گونه گرانفروشی چه در مورد فروش مرغ و چه در بحث فروش دیگر اقلام، مراتب شکایات خود را به سامانه 135 و یا 124 اعلام نمایند تا با حضور بازرسان تعزیرات حکومتی در محل تخلف با گرانفروشان برخورد قانونی گردد.

رئیس گشت تعزیرات استان تهران از کشف گوشت قرمز فاسد در پل طبیعت پایتخت اطلاع داد و گفت: در بازرسی که ظهر امروز از این محل داشتیم، پس از آنالیز های لازم مقداری گوشت فاسد در یخچال های واحد های صنفی در محل کشف و گوشت های فاسد در همان مکان امحا شدند.

طالبیان با بیان اینکه شعار نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران تعزیرات، بدون تعطیلات است، اظهار داشت: در ایام نوروز با راه اندازی 10 اکیپ گشت و 5 پایگاه تعزیرات در سطح شهر تهران و همین طور برپایی 3 شعبه سیار در سطح شهر در حال بازرسی از واحد های صنفی مختلف هستیم و از شهروندان می خواهیم تا با گزارش هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، فروش محصولات فاسد و غیره به سازمان تعزیرات با متخلفان برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17652

به "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ محکومیت 8 میلیارد تومانی واحدهای صنفی متخلف پایتخت، کشف گوشت قرمز فاسد در پل طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ محکومیت 8 میلیارد تومانی واحدهای صنفی متخلف پایتخت، کشف گوشت قرمز فاسد در پل طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید