خبرنگاران گزارش مستندی از محرومیت های استان به دفتر رئیس جمهور ارسال خواهد شد

به گزارش مجله سرگرمی، یاسوج - خبرنگاران - استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به محرومیت استان در بعضی از زمینه ها گفت : پس از بازدیدهای استانی گزارش مستندی از محرومیت های استان به رئیس جمهور، معاون و وزرای دولت تقدیم خواهد شد.

خبرنگاران گزارش مستندی از محرومیت های استان به دفتر رئیس جمهور ارسال خواهد شد

حسین کلانتری عصر پنجشنبه در اولین سفر استانی خود به بخش های محروم قلعه رئیسی و دیشموک گفت: بازدید از مناطق محروم استان یکی از اولویت ها استانداری خواهد بود.

وی ارزیابی و اولویت بندی مسائل در سفرهای استانی را برای مسئولان ضروری دانست و اعلام کرد: مصوبات این سفرها با اولویت بندی پیگیری خواهد شد.

کلانتری با اشاره به راه ارتباطی نامناسب دهدشت - قلعه رئیسی - دیشموک گفت: این طرح باید کد ملی دریافت کند تا مسائل مردم رفع گردد.

وی اظهار کرد: برنامه ریزی لازم برای دریافت کد ملی این طرح از سوی مسئولان اجرا خواهد شد.

استاندار اعلام کرد: با دریافت کد ملی این طرح باید از سوی مسئولان استانی توسعه و تعریض گردد.

کلانتری با اشاره به شجاعت مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در همه زمینه ها مطرح نمود: ایران اسلامی با توجه به شرایط ویژه مالی هیچ وقت در مقابل دشمن سرخم نخواهد کرد.

وی به وضعیت مالی کشور و تحریم های ظالمانه آمریکا اشاره نمود و اضافه نمود: توقعات مردم از نظام باید بر اساس امکانات نیز تعدیل گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد دو جبهه جنگ مالی و خدمت گذاری به مردم را برای مسئولان مهم دانست و اعلام کرد: دولت و مسئولان وظیفه ای جز خدمت گذاری به مردم ندارند.

کلانتری با اشاره به سیل اخیر و خسارات ناشی از آن گفت: طی یک هفته آینده پرونده خسارت به سیل زدگان در بخش کشاورزی، اراضی و مسکونی به وزارتخانه های متبوع ارسال خواهد شد.

وی خسارت سیل را بیش از 380 میلیارد ریال دانست و گفت: از این میزان 100 میلیارد ریال در حوزه عمران شهری، آب و فاضلاب 40 و بنیاد مسکن 140 میلیارد ریال برآورد شد.

کلانتری توضیح داد: با همکاری بانک های عامل تسهیلات ارزان قیمت چهار، 12 و 18 درصد برای جبران خسارت سیل نیز به خسارت دیدگان پرداخت خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه شرایط خدمت رسانی در سطح استان مهیا است اظهار کرد: با وحدت و همدلی مسئولان و نمایندگان و همکاری مردم مسائل با اولویت بندی به انتها خواهد رسید.

7531/ 3239

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28919

به "خبرنگاران گزارش مستندی از محرومیت های استان به دفتر رئیس جمهور ارسال خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گزارش مستندی از محرومیت های استان به دفتر رئیس جمهور ارسال خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید