خبرنگاران شکوری: مشکل بودیمیر حل شد، هواداران سرخآبی را به آرامش دعوت می کنم

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- سخنگو و معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: پول ماریو بودیمیر را پرداخت کردیم و منتظر هستیم پول به حساب او بنشیند.

خبرنگاران شکوری: مشکل بودیمیر حل شد، هواداران سرخآبی را به آرامش دعوت می کنم

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم شکوری امروز (دوشنبه) در گفت و گوی رادیویی گفت: پرونده بودیمیر بسیار بزرگ و سنگین است اما نکته مثبت، اتحاد در خانواده پرسپولیس است تا از این مسائل عبور کنیم. بودیمیر پرونده 15 میلیاردی دارد که پول او در حال پرداخت است. تهیه این پول و انتقال آن با توجه به تحریم ها، 2 موضوع مهم بود و طبق اعلام وکیل بودیمیر 315 هزار یورو به حساب او نشسته است. مابقی پول هم پرداخت شده اما کمی زمان بَر است تا به حساب او بنشیند. مسئله ای از بابت این پرونده وجود ندارد و توانستیم با کمک خانواده پرسپولیس از این پرونده هم سر بلند بیرون آییم.

وی در مورد اینکه باشگاه در حالی که پولی در حسابش نبوده، چگونه توانسته هم مهدی ترابی را جذب کند و هم پول ماریو بودیمیر را بپردازد، گفت: کسانی که این صحبت ها را مطرح می کنند اگر کمی با شرایط درآمدزایی آشنا باشند می دانند که پرسپولیس به عنوان قهرمان چهار دوره فوتبال ایران و نایب قهرمان 2 سال فوتبال آسیا چه از نظر ارزی و چه از نظر ریالی درآمدهایی داشته است. شاید پرسپولیس جزو معدود باشگاه هایی بوده که توانسته برای ایران ارز آوری داشته است. با توجه به هواداران میلیونی، این که درآمد ما نسبت به سایر باشگاه ها بیشتر باشد طبیعی است و اگر غیر از این باشد باید شک کنیم.

شکوری همچنین خاطر نشان کرد: تا به امروز نتوانسته ایم پاداش آسیایی را دریافت کنیم، اما با رایزنی جعفر سمیعی مدیرعامل و مجید صدری رییس هیات مدیره و سایر اعضای هیات مدیره توانستیم این مشکل را حل کنیم و هواداران از عملکرد مدیریت راضی هستند. مدیران فعلی باشگاه روزی 18 ساعت تلاش می کنند تا این مسائل حل شود. موضوع مهم این است که مدیریت باشگاه در کنار هواداران و بازیکنان، مسائل را مدیریت می کنند و این آرامش حاصل تلاش یک گروه بزرگ است. حضور در فینال آسیا نه تنها برای پرسپولیس بلکه برای کشور درآمد ارزی ایجاد کرده است و این جای تقدیر دارد. هواداران ما را حمایت و کمک کنند که به آن نیاز داریم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: نتایج تیم هم بسیار خوب بوده، اما تا سرانجام فصل کار سختی در پیش داریم. در مورد مبالغ باید بگویم که باشگاه پرسپولیس و استقلال به عنوان باشگاه هایی که هواداران میلیونی دارند کمک زیادی دریافت می کنند. باشگاه استقلال و پرسپولیس باشگاه هایی که نه خصوصی هستند و نه دولتی هستند و نه ردیف بودجه دارند.

وی در مورد ربط دادن محرومیت گادوین منشا بازیکن گل گهر به پرسپولیس، گفت: نمی خواهم در مورد این مسائل صحبت کنم. اگر به گذشته پرسپولیس نگاه کنیم، منشاء زمانی که در پرسپولیس بود به خاطر مدل مویش تذکر کتبی گرفته بود. سیستم فوتبال دارای ارکان قضایی است. کاملا تابع قوانین و فدراسیون فوتبال هستیم و قضاوت را به مردم می سپاریم. از مطرح شدن این حرف ها تعجب می کنم.

شکوری در مورد اتفاقات حاشیه ای که از سوی هواداران 2 تیم رخ داده، گفت: جعفر سمیعی روز گذشته و قبل از دیدار با پیکان به عیادت احمد مددی رفت. اگر رقابت و کری است در زمین مسابقه و در چارچوب و قائده است. پیگیر شرایط احمد مددی و حنیف عمران زاده بودیم. از هواداران درخواست کردیم فقط باشگاه خودشان را تشویق کنند. قدرت ما در آرامشی است که وجود دارد. هر موردی باشد از طریق قانون پیگیری می کنیم. هواداران را به آرامش دعوت می کنم.

وی در پاسخ به سووالی در مورد نگرانی هواداران در رابطه با پیروزی های یک بر صفر این تیم گفت: شرایط اینگونه هم که مطرح می شود، نیست. خودم قبل از اینکه به باشگاه بیایم هوادار این تیم بودم. 4 پیروزی متوالی کسب کردیم. با توجه به فشردگی بازی ها پس از فینال آسیا، تیم نتایج خوبی گرفته و باید از همه بازیکنان، کادر فنی و هواداران تشکر کنیم که تلاش می کنند. پیام هایی که ما می گیریم مثبت است. بازیکنان پرسپولیس جزو بهترین های ایران و آسیا هستند.

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 133212

به "خبرنگاران شکوری: مشکل بودیمیر حل شد، هواداران سرخآبی را به آرامش دعوت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شکوری: مشکل بودیمیر حل شد، هواداران سرخآبی را به آرامش دعوت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید