تشریح شرایط تیم هندبال جوانان ایران برای حضور در مسابقات آسیایی

به گزارش مجله سرگرمی، مهدی آزاد منجیری در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص کادر فنی این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: آقای ظهرابی سرمربی هستند من و علی مرادی یاری هستیم و آقای غلامی هم مدیر فنی و سرسنگی هم کادر درمان هستند و با همین کادر هم برای تیم برنامه ریزی می کنیم.

تشریح شرایط تیم هندبال جوانان ایران برای حضور در مسابقات آسیایی

وی در پاسخ به این سوال کهکنفدراسیون هندبال آسیا مهرماه را به عنوان تاریخ برگزاری این رویداد اعلام نموده است با توجه به ادامه فرایند بیماری کرونا در کشور چه برنامه ای برای شروع تمرینات داریم؟، گفت: ما برنامه خودمان را به فدراسیون هندبال ارائه کردیم و به دنبال برگزاری اردو در بهترین زمان هستیم و منتظر اعلام زمان از طرف فدراسیون هستیم تا ان شاالله اولین اردو را در سال جدید برگزار کنیم.

آزاد منجیری درباره شروع فعالیت های ورزشی بالخصوص در رشته های تیمی، ادامه داد: من احساس می کنم نه تنها هندبال بلکه همه رشته ها باید تمرینات را شروع نمایند و تمرینات ورزشی به روال عادی بر می گردد همان طور که از ماه آینده به تدریج مسابقات و لیگ های فوتبال هم شروع می گردد. تیم ما هم باید تمرینات را شروع کند تا با صد درصد آمادگی در مسابقات مهرماه حاضر شویم.

وی اضافه نمود: قبل از عید شش اردو برگزار گردید و خوب شروع نموده بودیم ولی همه گیری بیماری کرونا ما را عقب انداخت، امیدواریم با برنامه ریزی در فرصت سه چهار ماهه که پیش رو داریم تمرینات را شروع کنیم و کارهای آمادگی جسمانی و تکنیکی را انجام داده و بعد با تمرین تاکتیکی تیم را با آمادگی صد درصد به مسابقات قهرمانی آسیا در مهرماه برسانیم.

مربی تیم هندبال جوانان اظهار داشت: فکر می کنم بعد از اعلام مجوز وزارت بهداشت برای از سر گیری تمرینات رشته های تیمی در نهایت وزارت ورزش مجوز تمرین تیم های ملی را بگیرد و ابلاغ کند چون بعضی مسابقات نزدیک است و نباید زمان را از دست بدهیم. البته در حال حاضر اعضای تیم هندبال در شهرهای خود تمرینات انفرادی را انجام می دهند. آمادگی جسمانی بچه ها خیلی هم پایین نیست ولی امیدوارم مجوزها صادر گردد و ما اولین اردو را در سال جدید برگزار کنیم.

وی اعلام کرد: ما کوشش می کنیم زمینه برگزاری اولین اردوی تیم را تا دهم خردادماه در یکی از شهرهای سفید و با خطر آلودگی کمتر مهیا نموده و برنامه ریزی کنیم. البته این یک پیش بینی است و باید مجوزهای لازم از سوی وزارت ورزش برای برگزاری این اردو گرفته گردد. در صورت دریافت این مجوز و قطعی شدن برپایی اردو، باید در ابتدای ورود از بچه ها تست های آمادگی بگیریم تا سنجشی از شرایط بازیکنان داشته باشیم. به احتمال زیاد اردوهای اول و دوم ما تنها به بحث بالا بردن آمادگی جسمانی بچه ها و تمرین در سالن خواهد گذشت چرا که چند ماهی است بازیکنان تمرین ننموده اند.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا مهرماه امسال در شیراز برگزار خواهد شد.

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 92265

به "تشریح شرایط تیم هندبال جوانان ایران برای حضور در مسابقات آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح شرایط تیم هندبال جوانان ایران برای حضور در مسابقات آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید