ترویج فاصله گذاری اجتماعی با کافه چی روباتیک

به گزارش مجله سرگرمی، کافه ای در کره جنوبی با استفاده از روبات ها 60 نوع نوشیدنی را آماده می نماید و به مشتریان تحویل می دهد. این فرایند فاصله گذاری اجتماعی را ترویج می نماید.

ترویج فاصله گذاری اجتماعی با کافه چی روباتیک

به نظر می رسد شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی کنترل شده است. در این کشور فناوری های مختلفی برای شیوع ویروس کرونا به کار گرفته می گردد که یکی از آنها کافه چی روباتیک است.

کافه ای در کره جنوبی با استفاده از روبات ها نوشیدنی را آماده می نماید و به مشتریان تحویل می دهد. کارشناسان معتقدند استفاده از روبات ها فاصله گذاری اجتماعی در زندگی عادی را ترویج می دهد.

سیستم مذکور شامل یک بازوی روباتیک است که 60 نوع نوشیدنی را فراهم می نماید و روبات هایی چرخ دار آنها را به مشتریان می رسانند.

این سیستم می تواند با دستگاه های دیگر ارتباط برقرار کند و برای معین بهترین جهت جهت رساندن نوشیدنی به مشتری از فناوری خودران یاری می گیرد. به نظر می رسد شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی کنترل شده است. در این کشور فناوری های مختلفی برای شیوع ویروس کرونا به کار گرفته می گردد که یکی از آنها کافه چی روباتیک است.

کافه ای در کره جنوبی با استفاده از ربات ها نوشیدنی را آماده می نماید و به مشتریان تحویل می دهد. کارشناسان معتقدند استفاده از روبات ها فاصله گذاری اجتماعی در زندگی عادی را ترویج می دهد.

سیستم مذکور شامل یک بازوی روباتیک است که 60 نوع نوشیدنی را فراهم می نماید و روبات هایی چرخ دار آنها را به مشتریان می رسانند.

این سیستم می تواند با دستگاه های دیگر ارتباط برقرار کند و برای معین بهترین جهت جهت رساندن نوشیدنی به مشتری از فناوری خودران یاری می گیرد. ،مهر

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 93072

به "ترویج فاصله گذاری اجتماعی با کافه چی روباتیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترویج فاصله گذاری اجتماعی با کافه چی روباتیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید