تب سنجی حدود 7 هزار نفر در ورودی های شهر اسدآباد، جریمه و توقیف 36 خودرو متخلف

به گزارش مجله سرگرمی، فرماندار شهرستان اسدآباد از توقیف و راهنمایی 24 خودروی متخلف به پارکینگ در اسدآباد اطلاع داد.

تب سنجی حدود 7 هزار نفر در ورودی های شهر اسدآباد، جریمه و توقیف 36 خودرو متخلف

به گزارش خبرنگار از ، مجید درویشی فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: طی چهار روز گذشته 12 خودرو متخلف جریمه 500 هزار تومانی و 24 خودرو نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

او گفت: ورودی و خروجی شهرستان اسد آباد به شدت کنترل می گردد.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه از شروع اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا امروز تعداد 6 هزار و 837 نفر در ورودی های شهر اسدآباد تب سنجی شده اند، گفت: بیش از 6 هزار خودروی غیربومی از راستا اسدآباد به تهران و بالعکس و از راستا اسدآباد به کرمانشاه و ایلام کنترل شده اند.

درویشی ادامه داد: به همین دلیل 320 خودرو پلاک غیربومی در شهرستان اسدآباد به شهر خود بازگشت داده شده است.

او با اشاره به روز طبیعت بیان نمود: کلیه پارک ها، ورودی مراکز تفریحی و روستا های توریستی، گردشگری مسدود و تعطیل بوده و هیچ یک از مراکز تفریحی و گردشگری سطح شهرستان در روز طبیعت پذیرای شهروندان و مهمان نیست.

ورودی های شهر اسدآباد با تاکید بر استمرار پویش در خانه می مانیم جهت مهار کروناویروس بیان نمود: تمامی ورودی و خروجی شهر و روستا های شهرستان در روز طبیعت مسدود است.

درویشی گفت: مردم با در خانه ماندن و پیوستن به پویش در خانه می مانیم ضمن قطع زنجیره انتقال و سرایت کرونا در راستای حفظ سلامتی خود و دیگران،همکاری لازم را داشته باشند.

او با بیان اینکه کلیه راه های ارتباطی و ورودی و خروجی شهرستان در شهر و روستا مسدود و تحت کنترل شدید نیرو های انتظامی و پلیس راهور هستند، گفت: خودرو هایی که در روز طبیعت اصرار بر خروج از شهرستان اسدآباد را داشته باشند مشمول جریمه 500 هزار تومانی خواهندشد.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه تصمیم ها و مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا برای حفظ سلامت مردم است، گفت: هرگونه سرپیچی از قانون به منزله رعایت نکردن حقوق شهروندی بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می گردد.

درویشی همچنین با اشاره به مسدود بودن ورودی روستا های گردشگری اسدآباد بیان نمود: راستاهای روستاهای ملحمدره، حبشی، ترخین آباد، خنداب قاسم آبادوتالاب پیرسلمان و امامزاده حسن پیرسلمان و سراب ها منطقه حفاظت شده آلمابلاغ در روز طبیعت مسدود خواهد بود.

او با اشاره به شکل گیری همیاری و تعاملی بین شهروندان و مسئولان شهرستان در راستا مقابله با کرونا گفت: قدردان این تعهد، نوع دوستی و مسوولیت پذیری هستیم.

ص.ف

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 80971

به "تب سنجی حدود 7 هزار نفر در ورودی های شهر اسدآباد، جریمه و توقیف 36 خودرو متخلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تب سنجی حدود 7 هزار نفر در ورودی های شهر اسدآباد، جریمه و توقیف 36 خودرو متخلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید