بن عطیه به خاطر الدحیل پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرد

به گزارش مجله سرگرمی، مدافع مراکشی تیم فوتبال یوونتوس به خاطر پیوستن به الدحیل پیشنهاد پرافتخارترین باشگاه انگلیس را رد کرد.

بن عطیه به خاطر الدحیل پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرد

به گزارش خبرنگاران، مهدی بن عطیه، مهاجم مراکشی تیم فوتبال یوونتوس که به خاطر اینکه به اندازه کافی در این تیم به وی فرصت بازی نرسیده، از مسئولان باشگاه یوونتوس خواسته تا با جدایی وی از جمع راه راه پوشان تورین موافقت کند. بر اساس گزارش سایت اسپورت ایتالیا باشگاه منچستریونایتد پنجشنبه شب پیشنهاد رسمی اش را برای جذب بن عطیه به یوونتوس داده و حاضر به پرداخت 10 میلیون یورو هم شده است، اما این مدافع مراکشی ترجیح داده تا به الدحیل قطر ملحق گردد.

رسانه های مختلف از چند باشگاه ایتالیایی از جمله میلان، دو باشگاه آلمانی شالکه و بوروسیا دورتموند و المپیک مارسی به عنوان مشتریان مهدی بن عطیه یاد نموده بودند، اما منابع نزدیک به این بازیکن خبر داده اند که مدافع مراکشی یوونتوس در آستانه پیوستن به الدحیل با قراردادی سه ساله به ارزش 5 میلیون یورو در سال بعلاوه پاداش های درنظر گرفته شده است. باشگاه یوونتوس نیز از این انتقال 10 میلیون یورو نصیبش خواهد شد.

طبق گزارش اسپورت ایتالیا بن عطیه درخواست دستمزد سالیانه 4.5 میلیون یورو از منچستریونایتد نموده بود، اما این باشگاه انگلیسی تنها حاضر به پرداخت 3.7 میلیون یورو در سال بود که در نهایت این مدافع مراکشی تصمیم گرفته تا راهی لیگ ستارگان قطر گردد.

یوونتوس هم در این بین بیکار ننشسته و تقریباً می گردد گفته کار انتقال مارتین کاسارس به جمع راه راه پوشان تورین را تمام نموده است. یوونتوس مبلغ 600 هزار یورو به لاتزیو پرداخت نموده و این مدافع اروگوئه ای امروز (شنبه) قرار است در تست های پزشکی یووه شرکت کند.

الدحیل یکی از رقبای تیم فوتبال استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است.

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11167

به "بن عطیه به خاطر الدحیل پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بن عطیه به خاطر الدحیل پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید