بلیط هواپیما به ولینگتون شهر زیبایی ها در نیوزلند

به گزارش مجله سرگرمی، کشور نیوزلند در جنوب غربی اقیانوس آرام از دو جزیره عظیم و تعدادی جزیره کوچک تشکیل شده است. این کشور با دیگر خشکی ها فاصله زیادی دارد.

بلیط هواپیما به ولینگتون شهر زیبایی ها در نیوزلند

کشوری است زیبا محصور در میان آب ها با شهرهای مدرن و طبیعتی بکر؛ اگر دلتان می خواهد به این جزیره زیبا سفر کنید، می توانید بلیط هواپیمایتان را به مقصد ولینگتون گرفته و گردش خود را از آنجا شروع کنید.

استرالیا را بیشتر بشناسید

به دنبال مهاجرت به کشور مدرن هستی؟

ولینگتون کجاست؟

این شهر پایتخت نیوزلند و یکی از شهرهای پرجمعیت آن محسوب می شود که درجنوب غربی جزیره شمالی نیوزلند واقع شده است. اولین گروه های اروپایی در سال 1839، قدم به این شهر گذاشتند. آنچه این امروز ولینگتون را مهم نموده، مجلس، وزارتخانه ها و ادارات مرکزی است.

چرا سفر به ولینگتون می تواند جذاب باشد؟

ولینگتون شهری مدرن است که در عین حال با سفر به آن می توانید به طبیعتی بکر نیز دسترسی داشته باشید. در این شهر سالانه جشنواره ها و نمایشگاه های محتلفی برگزار می شود که در جذب مسافران پروازهای خارجی بسیار اثرگذار است. ناگفته نماند که فرودگاه بین المللی این شهر از به روزترین فرودگاه های دنیا به شمار می رود.

بلیط هواپیما در بهترین فصل سفر به ولینگتون

در سفر به این شهر باید در نظر داشته باشید که نیمکره جنوبی گذر فصل هایش متفاوت با ماست به عبارت دیگر زمستان در این کشور گرم است و تابستان سرد ؛ از نظر دما بهترین فصل برای لذت بردن از تمامی فعالیت های خارج از خانه ماه های ژانویه تا مارچ است.البته در ماه های دیگر نیز سفر به ولینگتون به سبب برگزاری جشنوراه های مختلف، جاذبه های خودش را دارد.

بلیط هواپیما برای بازدید از باغ وحش ولینگتون

با فرزندانتان سفر می کنید؟ بی تردید این گردش برای آنها بسیار خاطره انگیز خواهد شد، البته شما هم از آن لذت خواهید برد. شاید مساحت این باغ وحش در مقابل نمونه های خارجی، آنچنان شگفت انگیز نباشد اما در آن می توانید طیف وسیعی از گونه های مختلف جانوری را ببینید، نزدیک به صد گونه جانور در اینجا زندگی می نمایند، که حیوان بومی نیوزلند، مرغ کیوی نیز در میان آنها است.

بلیط هواپیما برای بازدید از رصدخانه ولینگتون

به دیدن ستارگان علاقه دارید؟ اگر بلیط هواپیمایتان را به مقصد ولینگتون گرفته باشید، در Carter Observatory با استفاده از تلسکوپ های پیشرفته می توانید تجربه ای جالب از نگریستن به آسمان را به دست آورید.

علاوه بر تلسکوپ، این ساختمان دیدنی های بسیار دیگری نیز دارد که می تواند شما را با جذابیت های آسمان و کهکشان ها آشنا کند.

بلیط هواپیما برای گشت و گذار با ترموای برقی ولینگتون

سیستم تراموای برقی یکی از نمادهای ولینگتون است. برای گشت و گذار در شهر می توانید سوار این تراموا شوید. قدمت بعضی از ایستگاه های آن به سال 1902 بازمی شود. بسیاری از نقاط گردشگری و دیدنی شهر در نزدیکی ایستگاه های تراموا قرار گرفته است. تراموا سواری هم می تواند به شما در رفت و آمد یاری کند و هم خود تجربه ای جالب و به یاد ماندنی خواهد بود.

بلیط هواپیما برای گشت و گذار در باغ گیاه شناسی ولینگتون

نیوزلند به داشتن باغ ها و پارک های زیبا معروف است؛ اگر در حال تراموا سواری در ولینگتون هستید، در ایستگاه این باغ توقف کنید. با تراموا می توانید به بالای تپه رفته با قدم زدن در درون این باغ خود را به شهر برسانید.

شما ساعت ها می توانید در میان گل ها و درختان باغ قدم زده و آنها را بو کنید.

بلیط هواپیما به خلیج Oriental

زندگی نیوزلند و شهرهایش پیوند عمیقی با آب ها و سواحل دارد؛ برای گذران یک روز آرام می توانید به خلیج Oriental بروید؛ سواحل شنی، چشم اندازی از آب های نیلگون، امکان فعالیت ها و ورزش های آبی، به همراه رستوران ها و کافه هایی که در این اطراف است می تواند یک روز به یادماندنی و خوش را برای شما و همسفرانتان بسازد.

بلیط هواپیما به چشم اندازی از کوه ویکتوریا

نمی توان به نیوزلند سفر کرد و کوه ویکتوریا را ندید، بسیاری از کسانی که بلیط هواپیمای خود را به مقصد این شهر می گیرند، از این جا دیدن می نمایند. بام ولینیگتون به راحتی از شهر قابل دسترسی است؛ شما می توانید در اینجا پیاده روی نموده و از مناظری که از هر می بینید، عکاسی کنید.

بلیط هواپیما برای بازدید Adrenaline Forest

دلتان کمی هیجان می خواهد؟ این همان چیزی است که بسیاری از مسافران پروازهای خارجی هنگام سفر به نیوزلند به دنبال آن هستند؛ یکی از مکان های مناسب برای شما می تواند Adrenaline Forest باشد.

پل های طنابی، راپل، بالا رفتن از درخت و بسیاری از فعالیت های دیگر را اینجا تجربه خواهید کرد و روزی پر از هیجان و فعالیت بدنی خواهید داشت.

بلیط هواپیما برای بازدید کلیسای جامع St.Paul

قدمت این کلیسای دیدنی به سال 1866 باز می شود؛ این بنای دیدنی به سبک معماری گوتیک ساخته شده است، شیشه های رنگی، دکوراسیون چوبی و فضای معنوی آن می تواند شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. اگر به دیدن بناهای تاریخی علاقه دارید، حتما سری به این کلیسا بزنید.

بلیط هواپیما برای بازدید موزه Te Papa Tongarewa

این موزه تاریخ و طبیعت، شما را به سفری درون فرهنگ و تاریخ نیوزلند می برد، از فرهنگ و تاریخ اقیانوسیه تا تاریخ طبیعت این کشور و آشنایی با گونه های مختلف. نزدیک به 200هزار شی در شش طبقه این موزه نگهداری می شود و به همین دلیل است که دیدن همه آنها در یک شب ناممکن به نظر می رسد.

در کنار همه این زیبایی ها شما می توانید از گذران وقت در شهری مدرن با مراکز خرید مدرن و رستوران هایی در سطح دنیای لذت ببرید؛ از همین اکنون بلیط هواپیمای خود را خریده و برای سفر برنامه ریزی کنید.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به ولینگتون نیوزلند به وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

به احتمال زیاد شما مطالب زیر را هم دوست خواهید داشت:

✅ بلیط هواپیما به نیوزلند ، برای دیدن کلیک کنید.

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: سفرستان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 83095

به "بلیط هواپیما به ولینگتون شهر زیبایی ها در نیوزلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به ولینگتون شهر زیبایی ها در نیوزلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید