باز شدن پرونده آتش سوزی زاگرس در انتهای الوند

به گزارش مجله سرگرمی، برنامه صبحگاهی در انتهای الوند با دعوت از معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به موضوع آتش سوزی در زاگرس می پردازد.

باز شدن پرونده آتش سوزی زاگرس در انتهای الوند

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، برنامه صبحگاهی در انتهای الوند به تهیه کنندگی امیرحسین آذر دوشنبه 12 خرداد با دعوت از معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به موضوع آتش سوزی در زاگرس می پردازد.

هر ساله وسعت زیادی از جنگل های کشور طعه حریق می شوند، از روز پنج شنبه 8 خردادماه امسال هم بخش وسیعی از جنگل های زاگرس در حال سوختن است و علی رغم کوشش هایی که برای اطفای حریق انجام شده، آتش سوزی های گسترده و پراکنده در زاگرس همچنان ادامه دارد.

گرمای هوا و کمبود امکانات سبب شده است، آتش علاوه بر عرصه های منابع طبیعی، مناطق حفاظت شده در استان های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، کردستان، ایلام و بوشهر را درگیر کند. در این بین منطقه حفاظت شده خائیز به دلیل ارزش اکولوژیکی که دارد از حساسیت ویژه ای برخوردر است.

منطقه ای با مساحتی بیش از 33 هزار هکتار که در سال 77 به عنوان منطقه حفاظت شده، ثبت شد و در فاصله 15 کیلومتری بهبهان است و در حوزه جغرافیایی استان های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد واقع شده است. در روز های گذشته آتش طبیعت خائیز را درگیر نموده است و کوشش ها برای اطفای حریق بی نتیجه مانده است.

برنامه صبحگاهی در انتهای الوند فردا با دعوت از بهمن افراسیابی معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به ماجرای آتش سوزی در زاگرس و اقدامات انجام شده برای اطفای حریق آتش می پردازد.

در انتهای الوند کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو که از شنبه تا چهارشنبه از حدود ساعت 7:30 تا 9 صبح در شبکه دو بصورت زنده پخش می گردد.

این برنامه به کارگردانی سید مسعود مرعشی و با اجرای به نجمه جودکی، حامد مهربانی، مجید یحیایی در قالب مجله خبری به موضوعات روز می پردازد.

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 93435

به "باز شدن پرونده آتش سوزی زاگرس در انتهای الوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باز شدن پرونده آتش سوزی زاگرس در انتهای الوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید