بارسلونا بازهم پیروز ال کلاسیکو شد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران - خبرنگاران - تیم فوتبال بارسلونا در دیدار سنتی و حساس مقابل رئال مادرید به پیروزی یک بر صفر دست یافت تا در فاصله سه روز، دو مرتبه پیروز به شکست کهکشانی ها گردد.

بارسلونا بازهم پیروز ال کلاسیکو شد

به گزارش بامداد یکشنبه خبرنگاران؛ در حساسترین دیدار هفته بیست و ششم لیگ فوتبال باشگاه های اسپانیا، رئال مادرید در حضور بیش از 75 هزار تماشاگر استادیوم سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا بود که این دیدار با فزونی یک بر صفر میهمان به اتمام رسید.

بارسلونا که چهارشنبه هفته گذشته در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا و در همین استادیوم با حساب سه بر صفر، رئال مادرید را شکست داده و به فینال رسیده بود، در دیدار امشب نیز آغاز بهتری داشت.

شاگردان ارنستو والورده با مالکیت توپ و میدان، اجازه خودنمایی به بازیکنان میزبان را ندادند و در دقیقه 20 در آستانه گل اول قرار گرفتند که ضربه لیونل مسی تبدیل به گل نداشت.

در دقیقه 26 ایوان راکیتیچ هافبک اهل کرواسی تیم بارسلونا پس از همکاری با سرخیو روبرتو و ضربه ای تماشایی، گل نخست این دیدار را به نام خود نوشت.

رئالی ها که نمی خواستند شکست دیگری را برابر رقیب دیرینه خود در ال کلاسیکو تجربه نمایند سعی بر رسیدن به دروازه حریف داشتند که تنها دو بخت نسبی به دست آوردند که ضربات لوکا مودریچ گره گشا نبود.

از سوی دیگر بارسلونا می توانست به گل دوم نیز دست یابد که شوت از پشت محوطه جریمه لوییس سوارز را تیبو کورتوآ دروازه بان میزبان مهار کرد.

در آخرین ثانیه های نیمه نخست، سرخیو راموس مدافع و کاپیتان خشن رئال مادرید با دست به صورت مسی کوبید که این خطای واضح از چشمان داور پنهان ماند.

در نیمه دوم بازیکنان رئال مادرید سعی داشتند با استفاده از جناحین و ارسال، به دروازه حریف برسند که مدافعان باتجربه بارسلونا مانع از ایجاد خطر شدند.

عملکرد خوب خط میانی کاتالان ها نیز سبب شد تا بازیکنان رئال مادرید نتوانند از عمق و روی زمین، خطری را ایجاد نمایند.

در نهایت این بازی حساس با پیروزی یک بر صفر شاگردان ارنستو والورده همراه شد تا بارسلونا با 60 امتیاز به صدرنشینی مقتدرانه خود در لالیگای اسپانیا تداوم بخشد.

رئال مادرید نیز با 48 امتیاز در رتبه سوم جدول باقی ماند تا دیگر شانس چندانی برای قهرمانی نداشته باشد.

با این اوصاف کاتالان ها در فاصله سه روز به دو پیروزی متوالی در سانتیاگوبرنابئو دست یافتند تا فزونی خود را به حریف دیرینه دیکته نمایند.

شبد**ورزشی**3783**1379

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14233

به "بارسلونا بازهم پیروز ال کلاسیکو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا بازهم پیروز ال کلاسیکو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید