انعقاد تفاهم نامه خیابان هنر

به گزارش مجله سرگرمی، تفاهم نامه همکاری میان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و شهرداری مشهد با موضوع خیابان هنر به امضا رسید.

انعقاد تفاهم نامه خیابان هنر

به گزارش خبرنگاران خراسان رضوی، مجتبی منتظری با بیان این مطلب، اظهار کرد: بر اساس این تفاهم نامه قرار است بستری برای ارائه راحت تر خدمات فرهنگی و هنری و ارتباط بدون واسطه هنرمندان و مردم فراهم کند. این طرح در ایامی که شیوع کرونا به مشاغل فرهنگی و هنری آسیب های زیادی وارد نموده است می تواند فواید بسیاری داشته باشد. براساس توافقات انجام شده فاز اول این طرح در 7 نقطه شهر مشهد در دهه کرامت اجرایی می گردد.

وی ادامه داد: شیوع کرونا در یکسال گذشته محدودیت های زیادی را برای اصحاب فرهنگ و هنر ایجاد نموده و باعث تعطیل شدن بسیاری از رویدادهای اجتماع محور شده است. از این رو لازم بود که ما در پی الگوهای تازهی در اجرای برنامه ها، رویدادها و ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی و هنری باشیم تا شادابی و نشاط در سطح شهر ایجاد گردد. بسترهای شهری و فضای عمومی روباز از جمله مواردی هستند که می توانند به اجرایی شدن این الگوهای تازه یاری نمایند.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد اعلام کرد: شهرداری مشهد قرار است در قالب تفاهم نامه خیابان هنر که ایده تازه ای برای انجام مجدد بعضی رویدادها است، فضاهای شهری و عمومی را در اختیار هنرمندان قرار دهد.

منتظری توضیح داد: افزایش همکاری میان دستگاه های فرهنگی که متولی خدمات فرهنگی و اجتماعی هستند، شرایط بهتری برای اصحاب فرهنگ و هنر و شهروندان شرایط بهتری رقم خواهد زد.

وی در مورد زمان برگزاری این رویداد، اسم کرد: فاز اول در دهه کرامت و فاز دوم در تابستان اجرایی خواهد شد. بعلاوه علاوه بر مباحث راه اندازی خیابان هنر شهرداری مشهد بیش از 80 اسم برنامه فرهنگی و هنری را برای دهه کرامت سال جاری برنامه ریزی نموده است.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تاکید نمود: خیابان هنر در فاز اول در 7 نقطه شامل میدان جانباز، بوستان کوه پارک، بلوار امامت حاشیه بوستان ملت، خیابان جنت، خیابان طبرسی نزدیک بوستان ارم، بوستان چهل بازه، بوستان اردیبهشت در منطقه 6 شهرداری مشهد که مراوده های اجتماعی و حیات شهری بیشتر در آن ها جریان دارد؛ برگزار می گردد تا مردم مشهد به خوبی از خدمات ارائه شده بهره مند گردد.

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 150093

به "انعقاد تفاهم نامه خیابان هنر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد تفاهم نامه خیابان هنر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید