افزایش حقوق و حمایت مادی از معلمان پیگیری می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، استاندار تهران با اشاره به اینکه در زمینه افزایش حقوق معلمان صورت گرفته اما کافی نبوده از استمرار کوشش دولت جهت افزایش حقوق و حمایت مادی خود از این قشر تاثیرگذار کشور اطلاع داد.

افزایش حقوق و حمایت مادی از معلمان پیگیری می گردد

به گزارش خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه برگزاری تجلیل از معلمان نمونه شهر و شهرستان های استان تهران که با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید گفت: واقعیت این است که حضور دانش آموزان در مدارس با کوشش معلمان دلسوز موجب ارتقای رشد علمی و اجتماعی می گردد که کوشش داریم در سال تحصیلی جدید دانش آموزان در فضای مدرسه به امر تحصیل مشغول شوند.

وی ادامه داد: هر چند شیوع ویروس کرونا از اسفند 98 کشور را فرا گرفت ولی نظام تعلیم و تربیت تعطیل نشد و معلمان در فضای مجازی در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان نقش خود را به درستی انجام دادند و با توسعه پوشش واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی به دنبال آن هستیم در سال تحصیلی جدید دانش آموزان به صورت حضوری در مدارس تحصیل نمایند.

استاندار تهران سپس عنوان نمود: با قدردانی از معلمان باید در شیوه های تعلیم و تربیت بازنگری کرد و در راستای ارتقا بخشیدن به سطح علمی دانش آموزان اقدامات بهتری انجام دهیم.

محسنی بندپی با بیان اینکه در سال های اخیر اقدامات خوبی در زمینه افزایش حقوق معلمان اجرا شده اما کافی نبوده گفت: دولت کوشش خود را می نماید که افزایش حقوق و حمایت مادی خود را از این قشر تاثیرگذار کشور ادامه دهد.

استاندار تهران در ادامه با اشاره به راه اندازی سامانه 6070 توضیح داد: شهفرایندانی که مبتلا به ویروس کرونا هستند و برای بستری به دنبال بیمارستان هستند می توانند با استفاده از این سامانه از هدایت ها و آموزش های کارشناسان بهره مند شوند.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، محسنی بند پی با اشاره به شرایط کرونایی استان تهران اظهار کرد:نسبت به استان های دیگر دو هفته دیرتر عمل کردیم، ولی خداروشکر اگر همین رعایت دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی را داشته باشیم هفته آینده شاهد کاهش فرایند بیماری در استان خواهیم بود. در حال حاضر 8300 نفر در بیمارستان های استان بستری هستند و در 24 ساعت گذشته فوتی های قطعی استان تهران 113 نفر بود.

1com.ir: مجله کامپیوتر | مجله کاربردی فناوری در صنعت گردشگری

3ye.ir: مجله سایه | مجله خانه و خانواده، اطلاعات عمومی، اخبار روز

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 142728

به "افزایش حقوق و حمایت مادی از معلمان پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش حقوق و حمایت مادی از معلمان پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید