استخرهای مخصوص بانوان در تهران

به گزارش مجله سرگرمی، ورزش شنا یکی از محبوب ترین ورزش ها در بین اقشار مختلف مردم است. فردی که شنا می نماید، نه تنها از این طریق احساس راحتی و نشاط می نماید بلکه در اثر شنا کردن قابلیت های جسمانی خود را از قبیل استقامت دستگاه گردش خون و تنفس، قدرت، سرعت و انعطاف پذیری مفاصل شانه و مچ پا افزایش می دهد.

استخرهای مخصوص بانوان در تهران

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، ورزش شنا ورزشی است که از سن نوزادی تا سن کهنسالی می توان آن را انجام داد و به طور کلی ورزشی است که هیجان و اضطراب را کاهش داده، عضلات را قوی و محکم نموده و بدن را نرم و انعطاف پذیر می سازد و باعث می گردد که فرد انرژی بیشتری برای انجام کارهای روزانه خود کسب کند. به همین خاطر، این ورزش برای بانوان به شدت پیشنهاد می گردد. در ادامه 7 استخر مخصوص بانوان که در نقاط مختلف تهران قرار دارند را معرفی می کنیم

1)استخر روباز ارم

از جمله امکانات این استخر، استخر بچه ها، سالن ماساژ و آب درمانی بوده و مساحت آن بیش از 4000 متر مربع است. برای استفاده از تخفیف 46 درصدی استخر روباز ارم می توانید روزهای شنبه تا چهارشنبه و روزهای غیر تعطیل را رزرو کنید و تنها با پرداخت 27000 تومان از این محیط آرام لذت ببرید. این استخر تخفیف 28 درصدی را برای روزهای پنجشنبه و آدینه و ایام تعطیل در نظر گرفته که هزینه رزرو آن 36 هزار تومان است.

2)استخر روباز اکباتان

با ساحل شنی و تراس آفتاب استخر روباز اکباتان می توانید آرامش را به خودتان هدیه دهید. ابعاد استخر 30 در 50 متر است. از جمله امکانات این استخر می توان به استخر روباز، ساحل شنی، سرسره آبی و تراس آفتاب اشاره نمود. این استخر همچنین دارای بوفه بوده و هزینه پارکینگ آن رایگان است. استخر روباز اکباتان سرسره آبی هم دارد و شما می توانید بلیت آن را با 25 درصد تخفیف و پرداخت 30 هزار تومان رزرو کنید. آدرس این استخر، شهرک اکباتان، انتهای فاز 3، خیابان شکوری شرقی، جنب بلوک E2 است.

3)استخر زمزم

استخر زمزم با ظرفیت 500 نفر و فضایی بسیار سرسبز و خاص در منطقه شرق تهران واقع شده است. ابعاد استخر 18 در 36 متر بوده و عمق آن از 80 سانتیمتر تا 4 متر است. این استخر تراس آفتاب جداگانه به مساحت 2 هزار متر مربع دارد که مجهز به تخت های چوبی است. اگر قصد آموزش شنا دارید، می توانید زیر نظر مربیان مجرب فدراسیون شنا در این استخر آموزش ببینید. زمزم دارای استخر بچه ها نیز است. شما می توانید در تابستان سال جاری از تخفیف های این استخر بهره مند شوید. زمزم از شنبه تا چهارشنبه 35% تخفیف را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است. بلیت این استخر در این روزها 39 هزار تومان است. در روزهای پنج شنبه، آدینه و ایام تعطیل نیز می توانید از تخفیف 25 درصدی این استخر استفاده کنید و تنها با پرداخت 45 هزار تومان اوقات خوش و آرامی را سپری کنید. همچنین این استخر دارای پارکینگ اختصاصی رایگان است.

4)مجموعه آرمین استخر جماران

استخر جماران در مجموعه آرمین یکی از استخرهای چهارفصل تهران است. امکانات استخر شامل حمام آفتاب، استخر بچه ها و ماشین برقی جهت ایاب و ذهاب، اتاق ماساژ، ماساژ لاغری با دستگاه جی فایو، ویتامینه و پاکسازی پوست، فیش اسپا و حمام سنتی می گردد. برای رفتن به این استخر باید به خیابان باهنر (نیاوران)، سه راه یاسر، انتهای خیابان یاسر بروید. در آنجا مجموعه تفریحی ورزشی جماران را خواهید دید. استخر جماران در تابستان تخفیف 30 درصدی دارد و شما تنها با پرداخت 35000 تومان می توانید از فضای این استخر لذت ببرید.

5)استخر روباز بهشت مادران

استخر روباز و چهار فصل بهشت مادران با بکارگیری زیرساخت های حرفه ای استخر های روباز و همچنان پارامترهای بهداشتی بین المللی شرایطی رویایی را برای مادران و بانوان عزیز فراهم نموده تا بدون هیچ گونه نگرانی در کنار بچه هاشان انواع تفریحات آبی را تجربه نمایند. ابعاد استخر 25 در 15 متر و ظرفیت آن 120 نفر است. این استخر واقع در پارک بانوان حقانی بوده و چشم اندازی عالی دارد. این استخر دارای سالن بدنسازی و برگزاری دوره های پیلاتس، تی آر ایکس و ایروبیک است. استخر روباز بهشت مادران گیفت روزانه رایگان ویژه مشتریان دو سانسه و آموزشی در نظر گرفته است. هدیه ویژه (70درصد تخفیف) این استخر یکشنبه ها ساعت 6:30 الی 8:45 صبح به کسانی داده می گردد که برای اولین بار به این استخر می آیند؛ البته باید کپی کارت ملی خود را ارائه دهند.

6)استخر روباز شهربانو

این استخر ویژه بانوان و روباز است. از آنجایی که این استخر اکنون در زمان تخفیف واقع شده است، شما می توانید تنها با پرداخت 18 هزار تومان حمام آفتاب در استخر روباز شهربانو را تجربه کنید و خستگی یک هفته کاری را از خود دور کنید. این استخر در منطقه 16 تهران واقع شده و آدرس استخر روباز شهربانو میدان بهمن، خیابان وفایی، خیابان شرفی است.

7)استخر بوستان بانوان نرگس

استخر نرگس یک استخر بهداشتی برای گذراندن روزهای گرم می تواند باشد. پیشنهاد می کنیم تا برای داشتن لحظاتی بی نظیر با دوستانتان حتما به استخر بوستان بانوان نرگس سر بزنید و از حمام آفتاب این استخر لذت ببرید. این استخر برای حمام آفتاب در تابستان سال جاری تخفیف ویژه دارد که شما می توانید تنها با پرداخت 15000 تومان بلیت این استخر را تهیه نموده و از این تخفیف بهره مند شوید. این استخر در نزدیکی مترو نعمت آباد است.

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: همگردی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38512

به "استخرهای مخصوص بانوان در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخرهای مخصوص بانوان در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید