شروع طرح امداد نوروز ایران خودرو از فردا

به گزارش مجله سرگرمی، گروه خودروسازی ایران خودرو در آستانه فرارسیدن عید نوروز و شروع سفرهای نوروزی طبق روال سال های گذشته به جهت تسهیل سفر مسافران نوروزی، صبح امروز افتتاحیه جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو را برگزار نموده و از 26 اسفند ماه لغایت 17 فروردین ماه 1398 آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی خواهد بود.

شروع طرح امداد نوروز ایران خودرو از فردا

به گزارش خبرنگاران، در پی افتتاحیه جشنواره خدمات نوروزی گروه خودروسازی ایران خودرو، سید رضا حسینی- مدیرعامل ایساکو- در نشست خبری اظهار کرد: با وجود این که سال 1397 برای همه مردم سال پر مشقتی بود، اما با همکاری و همراهی مشتریان موفقیت هایی نیز برای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان حاصل شد. از زمانی که فعالیت های امدادی در ایران خودرو شروع شد ضعف های اطلاعاتی زیادی وجود داشت و نمی توانسیم در بستر زمانی مناسب به مشتریان ارائه خدمات داشته باشیم؛ اما با همت تیم ایران خودرو این رخ داد و شبکه خدمات پس از فروش به نقطه ای رسید که اکنون بیش از 2050 امداد خودرو در مسیرهای اصلی و فرعی جاده ای در طرح نوروزی آماده خدمت رسانی سریع، با کیفیت و اطمینان بخش به مشتریان گروه ایران خودرو باشند.

وی اضافه نمود: در طرح نوروزی 1398 سیستم هوشمندسازی پاسخگویی به مشتریان (IVR) نیز جهت تسریع در امدادرسانی راه اندازی شده است. گروه خودروسازی ایران خودرو 16 گروه خودرویی در 6 برند داشته که از 420 شهر ایران در 308 شهر دارای نمایندگی فعال است. ایران خودرو در نظر دارد در سال 1398 در تمامی شهرها نمایندگی های خود را فعال کند تا همه 16 گروه خودرویی خدمات دریافت نمایند.

حسینی با یادآوری این که سال گذشته طرح نوروزی به مدت 18 روز اجرا شده است، خاطرنشان کرد: طبق برنامه تنظیم شده، طرح امداد نوروزی 1398 گروه ایران خودرو از 26 اسفند ماه شروع و تا 18 فروردین ماه 1398 به مدت 21 روز ادامه دارد. سال جاری با اضافه شدن 3 روز بیشتر با دامنه گسترده از خدمات آماده امدادرسانی هستند. 149 خودرو یک شیفت و 166 خودرو دوشیفت در این طرح که در مجموع 265 نمایندگی را پوشش می دهد در این طرح قرار دارند.

مدیرعامل ایساکو تشریح کرد: 2050 امداد خودرو در طرح نوروزی 98 آماده خدمت رسانی هستند که 490 دستگاه برای حمل، 144 مورد حمل عمومی، 124 دستگاه خودرو سوار، 80 مورد امدادگر پلاس، 54 دستگاه سرویس در محل، 4 دستگاه فرا امداد، 832 دستگاه خودروی امدادی، 282 مورد امداد دومنظوره، 28 دستگاه امداد موتورسوار، 8 پایگاه امدادی و 4 کانکس را شامل می گردد. ضمن این که 4360 نفر پشتیبان این جشنواره و طرح نوروزی هستند.

وی اضافه نمود: هشت پایگاه ثابت در خروجی های کلان شهر تهران در نظر گرفته شده است علاوه بر این پایگاه های امدادی جانمایی شده به تفکیک جاده ای عبارتند از: 25 اکیپ در محور هراز، 14 اکیپ در محور فیروزکوه، 6 اکیپ در محور گرمسار، 10 اکیپ در محور قم، 6 اکیپ در محور ساوه، 16 اکیپ در محور قزوین، 20 اکیپ در محور چالوس و 8 اکیپ در محور کرج جانمایی شده اند.

حسینی اعلام کرد: کانال های ارتباطی مشتریان و ایساکو، کانال رسمی شرکت، اپلیکیشن ایساکو و وب سایت ir .144 هستند که مشتریان می توانند در صورت بروز مشکل جانمایی امدادهای فنی نمایندگی ها را پیگیری نمایند. علاوه بر این در محورها نیز می توانند با شماره گیری تلفن تماس 096440 درخواست خود را اعلام و تقاضای امداد مورد احتیاج خود را داشته باشند.

وی تاکید نمود: مشتریان می توانند از همین درگاه ها خدمات اصل را دریافت نموده و از اصالت قطعات و همچنین هزینه ها اطمینان حاصل نمایند.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 16147

به "شروع طرح امداد نوروز ایران خودرو از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع طرح امداد نوروز ایران خودرو از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید