آرتتا: مصدومیت لنو چندان ساده نیست، مقصر این شکست خودمان هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، میکل آرتتا بروز بعضی اشتباهات را باعث شکست تیمش مقابل برایتون دانست.

آرتتا: مصدومیت لنو چندان ساده نیست، مقصر این شکست خودمان هستیم

به گزارش خبرنگاران، میکل آرتتا پس از شکست تیمش مقابل برایتون در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر انگلیس از اشتباهات بازیکنان تیم لندنی گله کرد.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال در این باره گفت: به نظرم اشتباهات ما باعث شکست شد. موضوع درباره چگونگی رقابت در لیگ برتر است. درباره 100 دقیقه بازی کردن و جنگیدن برای تمام توپ هاست. اولین بار نیست که چنین اتفاقی برای ما رخ می هد. مسئله ای وجود دارد که باید رفع گردد و اصلا قابل بحث نیست. وقتی درباره رقابت کردن صحبت می کنم ، منظورم رعایت جزئیات در مدیریت بازی است. نمی خواهم بهانه بیاورم. در این سطح شما نمی توانید چنین اشتباهاتی داشته باشید. به اندازه کافی برای پیروزی در این بازی کار کردیم اما رجحان را به راحتی از دست دادیم.

آرتتا ادامه داد: به نظرم بازیکنان تیم، بیشتر بازی در حال کوشش کردن و رقابت بودند اما اگر در لحظات حیاتی درست کار نکنید، باید بهای گزافی پرداخت کنید. اتفاقات امروز تقصیر خودمان بود و این موضوع قابل قبول نیست.

او درباره روحیه تیمش بیان داشت: به نظرم وقتی 2 بازی متوالی را واگذار می کنید، سخت ترین کار برگرداندن روحیه تیم و باور به هدف تیم است. اتفاقات امروز تقصیر خودمان بود و این موضوع قابل قبول نیست.

سرمربی آرسنال درباره مصدومیت برند لنو گفت: هیچ بازیکنی قصد صدمه زدن و مصدومیت بازیکن دیگری را ندارد. مصدومیت لنو ، ساده به نظر نمی رسد. باید برای مشخص شدن شدت مصدومیت تا فردا صبر کنیم.

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 96729

به "آرتتا: مصدومیت لنو چندان ساده نیست، مقصر این شکست خودمان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرتتا: مصدومیت لنو چندان ساده نیست، مقصر این شکست خودمان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید